utorok 29. októbra 2013

Spider's Web Of Lies 17.

Ospravedlňujem sa za dlhšiu neprítomnosť, prechádzala som si akousi formou krízy stredného pisateľského veku.:D A hoci to stále ešte predýchavam, nech sa páči, ďalšia časť.♥




Keď vo filme ponúkne niekto hlavnej hrdinke jazdu na motorke, väčšinou to vyzerá, akoby si to náramne užívala, máva rukami a kričí od radosti. Stane sa z nej hotové stelesnenie eufórie, už iba z toho, že robí niečo rebelské. Keby nakrútili túto scénu so mnou, asi by sa to nedalo zaradiť do žiadneho konceptu, bez ohľadu na herecké obsadenie a kvalitnosť snímku. Môjho hrdinu na čiernej motorke s vejúcou koženou bundou namiesto červeného plášťa mám chuť v tejto chvíli zaškrtiť.
Krčím sa pred poryvmi vetra, a s prižmúrenými očami, keďže so zatvorenými mi bez pozerania dopredu príde zle, a otvorené slzia, kvôli tomu, že som si zabudla stiahnuť ten priezor. Ruky ma v momentálnom stave neposlúchajú, stále zostávajú pevne obkrútené okolo Harryho pásu a nereagujú na vyslané signály. Rada by som povedala, že je ohľaduplný, a ide rýchlosťou posoleného slimáka. To by sa však nemohol volať Harold (bez priezviska, pozn. zistiť), a džentlmenstské chovanie by nemohlo byť pod jeho úroveň. Takže sa do funkcie mozgu dostali asi iné časti tela, na džentlmena je dávno zabudnuté, a Harry si to valí po ulici so skrytým úmyslom spôsobiť mi celoživotnú traumu.
Keď konečne zastavíme, primrznuté svaly sa ešte stále nerozhýbali. Harry mi odtiahne ruky z pása, a potom sa postaví, zatiaľ čo motorka sa nebezpečne rozkýva, a ja sa z nej radšej rýchlo poberiem. Podlamujú sa mi kolená, a keď si z hlavy skladám helmu, skoro mi vypadne z rúk. Rýchlo si utriem zaslzené líca, a potom sa rozhliadnem okolo seba. Ešte stále nedokážem vydať ani hlásku, preto na Harryho iba pozriem spýtavým pohľadom a on mykne plecom.
„Mali sme dostať domov mňa, nie? No tak, poď.“ Priloží mi ruku na kríže, a jemne zatlačí, čím sa snaží ma rozhýbať, a ja sa pomaly pohnem ku schodom. „Normálne som ťa umlčal? Neverím. Bolo to až také zlé?“ V jeho hlase počuť pobavenie, a ja mám na jazyku nejakú ostrú poznámku, no práve vtedy sa ocitneme na predných schodoch. Noha mi minie prvý schod, podlomí sa mi členok, a než si to stihnem uvedomiť, padám na zem.
Opäť ďalší prípad, ktorý by sa asi vo filme neocitol. Hrdina zachráni dámu v núdzi zachytením okolo pása, potom nasleduje moment hĺbavého hľadenia do očí a šťastný koniec. Nevystriem ruky. Ťažkopádne sa zrútim na zem, a v momente prvotného šoku zostanem ležať na chodníku, s nohou pod sebou, a skrúteným lakťom, v ktorom cítim štipľavú bolesť. Chvíľu očakávam, že sa predo mnou objaví aspoň vystretá ruka, no rýchlo som vyvedená z omylu zvukom, ktorý sa dá považovať jedine za nejaké chrčanie.
Tak teda pre toho neznalca "vandyrekšn" - ↑Harry↑ ;))
Harry je prehnutý v páse v záchvate smiechu, a možno keby je tá situácia opačne ani ja sa tomu neubránim. No momentálne som ponížená a zahanbená, preto sa čo najdôstojnejšie, ako sa v tej sukni dá, zviecham zo zeme, zatiaľ čo sa snažím potlačiť slzy.
„Rada slúžim ako zdroj tvojho pobavenia,“ vytisnem zo seba napokon, hoci som si nie istá, či ma počuje. Som vôbec prekvapená, že môžem stáť, kvôli bolesti v členku, ktorá mi vystreľuje do celého tela. Vyzujem si obe topánky, a potom sa skúsim krivkajúc pohnúť preč, no zachytí ma Harry, ešte stále lapajúci po dychu. Jeho ruka mi silno stlačí lakeť, a v tej chvíli zo seba vydám priškrtený výkrik.
„Prepáč mi, ja len...“ nedokáže pokračovať, prerušený ďalším smiechom a ja využijem tú príležitosť odtiahnuť mu prsty od rany, a preskúmať zakrvavený lakeť.
Potom asi zbadá krv na svojej ruke, a so slabým chechotom sa aj on pustí do skúmania zranení. „Poď dnu, to treba... vyčistiť,“ vydýchne. Na chvíľu zvažujem svoje možnosti, či by som sa s tým členkom nejako dostala domov, no potom zvesím plecia a idem za ním do vnútra, aj keď vchodové dvere sú už skoro zabuchnuté.
Z bytu vychádza svetlo, a rozletia sa, práve keď dokrivkám k Harrymu opierajúcemu sa o zárubňu.
„Kámo, nejak skoro, nie?“ ozve sa hlas, patriaci chalanovi, na ktorého si matne spomínam. Potom upriami pohľad na môj stav, zvierajúc si lakeť, so sklonenou hlavou a doširoka roztvorenými očami, a bez slova odstúpi od vchodu. Harry sa vnorí do bytu, ani na mňa nepozrie, a ja chvíľu postávam, potom ho pomaly nasledujem.
Zahryznem si do pery, nevediac, čo robiť, keď ma Harryho hlas zavolá do kúpeľne, a ja bez predstavenia, či akéhokoľvek pozdravu poslúchnem. Na tvári má ešte stále náznak úsmevu, keď za nami zabuchne dvere a vytiahne lekárničku.
„V podobnej situácii sme už boli, nie?“ povie, a ja sa ticho sústredím na prenášanie váhy na ľavú nohu. Keď mi na ranu bezcitne nastrieka dezinfekčný prostriedok, do očí sa mi natlačia čerstvé slzy, a tieto sa mi už nedajú zadržať. Znaky zahanbenia zmiešaného s bolesťou sa mi skotúľajú po lícach.
„Bábätko má bobo?“ napodobní detským hlasom, s vytrčenou spodnou perou, a ja som ho nikdy viac neznášala, ako v tejto chvíli. Stojí až nepríjemne blízko, drsne mi vykrúca lakeť a lepí mi naň kus gázy. Bojím sa, že keby niečo odpoviem, vyzniem ešte viac pateticky, a Harry sa presúva na zozname najviac nenávidených ľudí. Vediem tesne o pár bodov.
„Čo tvoj členok?“ spýta sa, držiac mi prsty v oboch dlaniach, zatiaľ čo druhou rukou si zotieram neprestávajúce slzy. Hlas má už vážny, no obávam sa nahliadnuť do jeho tváre.
Opatrne sa usadím na okraj vane, zatiaľ čo on si kľakne predo mňa, a vystrie mi nohu. Jemne mi ohmatá členkovú oblasť, a keď pritlačí v jednom bode, mykne ma, a skoro sa zvalím dozadu.
„Nemala by si to mať vyvrtnuté ani zlomené, iba narazené. Nič čo by pár dní sedenia nespravilo,“ skonštatuje, a potom sa pozviecha zo zeme.
„Vezmi ma domov,“ šepnem.

A dlho som sa vás nepýtala, že ako sa máte, a čo porábate.:) Máte aj nejaké plány na prázdniny?:) Porozprávajte mi o vás, sweethearts.:)xoxoo

17 komentárov:

  1. No, konečne, niečo odpatetizované, neocuciavajúce sa, vtipné a na úrovni niekoľkonásobnej víťazky rôznych celoslovenských literárnych súťaží. Tu zmĺkam a odovzdávam slovo tvojim faninkám, nech ti ďalej mastia brucho...Lebo pre mňa to OK skončilo vetou: Kámo, nejak skoro, nie?...Tiež si myslím, že si v kvalitnejšom prevedení mohla ešte pokračovať a nie trapošiť prvou pomocou v kúpeľni... :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, že sa Nina za tú faNINKU neurazí...ale tá sem iste nechodí...:-)

      Odstrániť
    2. Aah, a som sa potešila, že konečne niečo pozitívne.:D Svoje vysvetlenie a návrh som predostrela, ale aj tak vďaka.:))

      Odstrániť
  2. Mne sa to páči, ten začiatok ma dorazil, fakt som sa dobre zasmiala :)
    Je to super ♥ Len tak ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fajn, patrím medzi tvoje fanynky aj keď s ypsilónom, ale rozhodne som si nikdy nevymýšľala ako niektoré dvanásťročné baby, ktoré si ani článok neprečítajú a hneď vypisujú aká je daná poviedka úžasná -.-
    To je dosť pod úroveň :D
    Soo... Ten Harry... mnooo.... mala by si tam nejak pripliecť gentle Zayna, hoci aj on patrí medzi bipolárnych idiotov, ALE :D
    Všimla som si, že ti idú aj takéto komické časti, kvalitne som sa nasmiala, len mi je Finn ľúto, s Haroldom ma neprestávaš prekvapovať -_-
    Páčila sa mi tá motorka, veľmi som sa stotožnila s pocitami Finn, keďže som už zažila presne to isté, len s jedným kamošom :3 :D Geez, už nikdy viac ^^
    Neviem čo nadbytočné kecať, tak končím :D Palec hore, maximálne sa teším na ďalšiu ;)
    xoo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To buď rada, že si s ypsilónom, lebo pojmom faNINKA ( podľa autorkinej spolužiačky s nedešifrovateľným IQ a EQ )som šifrovala presne to, čo si ty povedala na plné ústa : dvanástky, čo omdlievajú, ale buď nečítajú vôbec, alebo nepozorne, prípadne žerú všetko aj so skapatými dážďovkami, len nech je to o "vandyrekšoňákoch"...tých ja zas vôbec nemusím, ale autorka si váži každého čitateľa, len ja mám zakázané komentovať a kritizovať, lebo jej "dvanástky" to nerobia ! CHA ! A teraz trhaj Katka, trhaj ! :-)

      Odstrániť
    2. Tak to je mi ľúto, že si to vzala takto, keďže som vôbec nemala v úmysle brať ti tvoj názor a kritizovať ťa za to... Len som pre zmenu vyjadrila ten svoj, čo hádam môžem tiež :-)

      Odstrániť
    3. Evuush, z tohto si naozaj nerob veľkú hlavu, mne môj hlavný Kritik s veľkým K neprekáža.:D Ja som vždy rada za každý komentár, a rozhodne nechcem vyvolávať hádky.:))
      Len ty počkaj keď chceš, aby som priplietla Zayna!!:D To kde si zobrala takého kamaráta?o.O aj sem ho pošli.:D
      Ďakujeem.:)xoxoo

      Odstrániť
  4. Páčila sa mi tá časť s motorkou, obdivujem ťa, ako to všetko dokážeš tak dopodrobna opísať. Teším sa na to, keď sa tam objaví Zayn. Myslím si, že ešte poriadne zamieša karty. Či? :D No uvidíme, ale teším sa na pokračovanie honey <3 ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetci sa tešia na pripletenie Zayna, som zvedavá, ako rýchlo si to rozmyslíte.:D Vďaka♥

      Odstrániť
  5. Tá Zuzana čo ti to tu komentuje je divná -_- A je ešte viac divná, pretože má rovnaké priezvisko ako priateľ mojej sestry -_- :D
    Soooo hateri sú a vždy budú, s tým nič nenarobíme :)
    Časť je podľa mňa skvelá a tvoje písanie má nejakú tú úroveň. Nie je to také, že 11 ročná fanúšička si založí blog a píše úplne bludy, ako to býva.
    Ty to máš prepracované a premyslené :3
    Je to skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Heej? Tak možno sú príbuzní.:D Ale veď ona nie je hater, len poviedkový a súťažový "radca".:D:)
      Noo, keď som začala s blogom, boli to bludy, teda aspoň z terajšieho pohľadu.:D Ďakujem.:))

      Odstrániť
  6. :DDDDDD Lool. Neviem, na čom sa smejem viac, či na komentároch, alebo na samotnej časti, ale to nevadí. :DD
    Ten...ako to slušne povedať...pád na schodoch ma rozsekal. :DD To bolo pre Finny kruté, ale aspoň originálne. :DD Aj keď, keby sa toto stalo mne, asi by som sa vyzula a tými opätkami dotyčnému prerazila hlavu na dvakrát a odkrívala domov aspoň s dobrým pocitom. :D
    Ale keďže mne sa nič také nestalo (a dúfam, že ani nestane), mám dovolené sa aspoň škodoradostne smiať na JEJ nešťastí. :D (Ale to radšej nie, lebo čo ak sa mi to vráti, že.)
    No a ak by som sa mala dostať k bipolárnemu blbcovi číslo 2, mne teda nechýba. Ale aj tak príde a s tým ja už nespravím nič. Tak si aspoň idem ešte raz prečítať tú veľmi vtipnú časť a smiať sa ďalej, lebo niečo mi nahovára, že pri dieli so Zaynom ma smiech prejde. xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Radšej na komentároch.:D Heej, ale veď poznáš už tú našu Finny, čo by to bola za naivku, keby odtiaľ odíde?:D
      Nezakríkni to, možno sa aj ty niekde vyvalíš, a namiesto jedného seksi Harryho tam môže byť iný chaloš z tvojho okolia.:D
      Ešte nevieš, čo vlastne bude s tým BB2 (dobrá skratka, nie?:D), tak zatiaľ teda čítaj túto "vtipnú", lebo ďalšia sa mi už taká asi nepodarí.:D xoo

      Odstrániť
  7. dosť dlho som nemala časť na čítanie poviedok...no dnes mi to už chýbalo a hneď som začala čítať túto krásnu poviedku ;) dokonalý asi 7 časti som precitala a nemám slov <3 wau.... neviem si pomôcť, ale chcem aby bola s Haroldom :3 ten ich vzťah je dokonalý ;)

    OdpovedaťOdstrániť