streda 23. októbra 2013

Spider's Web Of Lies 16.

Časť mala pribudnúť už včera, no nastali zdravotné komplikácie, pri ktorých aj mama usúdila, že to je asi dosť zlé, keďže sa ani nemôžem dostať k notebooku. Našťastie teraz je už lepšie, tak nech sa páči, užite si ju, tak ako ja som si užila to písanie.:))



„Asi by si mal ísť s ňou, nemyslíš?“ pýtam sa, narážajúc na dievča, ktoré pred chvíľou poslal preč, nie príliš slušným spôsobom.
„Nie, to si nemyslím. Ale ty by si mala ísť so mnou,“ zakričí mi do ucha, a vzápätí sa vzdiali, jeho vysoká figúra týčiaca sa nad ostatnými. Premýšľam o tom, že si dupnem ako malé dieťa, ale než stihnem vykriviť pery, schmatne ma za predlaktie a hrubo ma potiahne cez všetky tie spotené telá, ešte stále skáčuce do vreskotu prichádzajúceho z pódia.
Len čo vyletíme cez dvere von, na chladom vzduchu mi po odhalených rukách naskáču zimomriavky. Zabudnem ešte aj na moju krátku sukňu, preto sa snažím jednou rukou objímať a tou druhou stiahnuť čiernu látku nižšie. Potichu zahreším, a nevnímam uprený Harryho pohľad, čo sleduje ako prestupujem z nohy na nohu, teda skôr sa kývam, pretože mi vysoké topánky ani neumožňujú iný pohyb. Dopekla aj s Adou a jej blbou kapelou a blbými nápadmi opäť si spraviť Barbie zo svojej kamarátky, ktorá nezvláda normálnu chôdzu ani v teniskách.
Keď konečne zdvihnem zrak od mojich problémov s oblečením, prekrížim si ruky na hrudi, a snažím sa potlačiť triašku. Harry sa ležérne opiera o stenu, a so zdvihnutým obočím sa snaží zapáliť si cigaretu. Pokrčenú škatuľku odhodí na zem, potom opäť pozrie na mňa a potiahne si. Nepokojne sa rozhliadnem okolo seba, na ošarpané budovy a tmavú uličku, z ktorej vychádza hlasný smiech. Okrem pár svetiel z prechádzajúcich áut sme sami, a mňa strhne, keď začujem trieštenie skla. Môj nenápadný pohyb smerom bližšie k Harrymu sa snažím zamaskovať ďalším šúchaním nôh.
Mám nepríjemný pocit, no zároveň trochu zahmlený úsudok a hlavu ľahšiu než predtým, v systéme mi ešte kolujú zvyšky tej trochy alkoholu, čo som požila.
„Ako sa máš, Finley?“ Chrapľavý hlas ma vytrhne z úvah, a ja si ani neuvedomujem, že si nervózne hryziem do pery. Prekvapene spustím zuby, a chvíľu hľadím na Harryho, či to myslí vážne.
„Fajčenie ti škodí,“ poviem namiesto priamej odpovede, a on nadvihne kútiky úst v úškrne, pričom odhalí výrazné jamky. Neznášam ich. Jedným krokom je pri mne, a vydýchne mi dym priamo do tváre, predtým než ma uštipne do líca.
„Ach, Finny,“ vzdychne, „nepatronizuj. A odpovedaj.“
Zazriem naňho, a capnem mu po ruke, ktorá sa ešte stále nachádza v blízkosti môjho líca. „Aj tak by ťa to nezaujímalo,“ zamrmlem, a potom ma mykne, keď sa na chodník oproti vyvalí tlupa opitých chalanov. Harry to postrehne, a posunie sa tak, aby ma jeho telo zakrývalo pred ich zrakmi. Rukávy čierneho trička má vyhrnuté po lakte, a ja sa začudujem, ako to že vôbec nevyzerá, akoby mu je zima.
„Náhodou ma veľmi zaujíma tvoj emočný stav, keďže väčšinou keď sme spolu nie je práve ideálny. A nepozeraj tak na mňa, ktovie, či sa o chvíľu nepustíš do plaču,“ podpichne, a ja pokrútim hlavou, potom sa pokúsim o odchod späť dovnútra. „Hej. Žartujem.“
„Nemusíš mi pripomínať vlastnú patetickosť, stačí, že mi na krku visí harpya v podobe matky a jej mini klonu.“ S výdychom sa opriem o stenu, a Harry sa ako osobný štít pohne so mnou. Pristúpi dofajčenú cigaretu a potom z vrecka vytiahne balíček žuvačiek.
„Takže sa teda nemáš dobre?“ Znovu so zahryznutou perou myknem plecom, vlastne ani neviem, čo mu odpovedať.
„Dobre vo všeobecnosti, alebo práve teraz? Lebo v tejto chvíli mi mrzne zadok pred pajzlom, v ktorom som sa ani nechcela ocitnúť, ale budiš, a neviem, ako si sa sem dostal ty, keďže pochybujem, že s tou blondínou si sa rozprával o výmene oleja do auta.“
Na perách mu zahrá lišiacky úsmev, a ruky popretkávané žilami si strčí do vreciek úzkych džínsov. „No po prvé, džentlmentsky by som ti ponúkol môj sveter, ale mám na sebe iba toto tenké tričko, čo by ti mohlo postačiť, a nepochybujem že by si si neužila ten výhľad, ale potom by som mrzol aj ja. A po druhé tesne vedľa, diskusia bola o výmene súčiastky na serve.“
„Hej, aj tak nemám poňatia o čom hovoríš,“ poviem s trochu kyslým výrazom, a pošúcham si bicepsy, aby som sa aspoň trochu zahriala. Harry si začne dvíhať tričko, a dostane sa až po miesto, kde vidím jeho tetovania na bruchu, keď mu priložím ľadové ruky na tie jeho. „Čo robíš?“
„Striptíz pre verejnosť,“ prekrúti očami, „obetovávam svoje telo pre záchranu tvojho zdravia.“ Keď naňho stále len hľadím so zdvihnutým obočím, dodáva: „Idem predať obličku.“
Z hrdla sa mi vyderie smiech, a priložím jednu ruku pod kučery na jeho čele. „Druhý stupeň, Harold. Mali by sme ťa dostať domov.“
Predstiera, že omdlieva, a pritom omotá ruky okolo môjho krku, zatiaľ čo napodobňuje dramatický pád. Skoro sa obaja zvalíme na tvrdý chodník, ja v záchvate smiechu, ale Harry našťastie stihne udržať rovnováhu.
„Tak poď,“ s úsmevom na tvári ma potiahne za lakeť, a ja ho chvíľu nasledujem, no potom si spomeniem na moje veci vo vnútri, a prinútim ho ísť so mnou po ne.
Baby nemôžem nájsť, preto pošlem rýchlu esemesku na Rubin telefón, predtým, než rýchlo idem za Harrym, pretože mám pocit, že ma odtiaľ vynesie na rukách.
A keď pyšne zastane pred čiernym motocyklom zaparkovaným v jednej z uličiek, ľutujem, že som s ním v prvom rade chcela vôbec ísť. „Ja, eh, vlastne... prišla som svojím autom,“ kývnem palcom dozadu, a chystám sa vyraziť späť ku klubu, ale zastavia ma dlhé prsty, čo ma zachytia za bok.
„Nie tak rýchlo. Neprišla si autom,“ poznamená, a v jeho hlase vycítim ten úškrn. V duchu zahreším, a potom sa k nemu pomaly otočím.
„A to očakávaš, že mám na tom ísť v tejto krátke sukni a topánkach?“ snažím sa prísť s výhovorkami, ktoré očividne nežerie, keďže prekrúti očami.
„Môžeš sa vyzuť, a s tou sukňou už niečo vymyslíme,“ žmurkne. „A toto si nasaď. Nechceme predsa, aby sa ti niečo stalo.“ Podáva mi veľkú helmu, ktorú neisto vezmem do dlaní, a prevraciam ju zo všetkých strán. Znechutene hľadám známky blonďavých vlasov, ale nič nenájdem.
„A–a čo ty? Nepil si náhodou?“ zakokcem sa, a potom sledujem, ako vytiahne ešte jednu helmu a zamáva ňou, potom ma uistí, že nevypil ani kvapku.
„Na tej diabolský stroj nenasadnem,“ zamrmlem napokon, priznávajúc porážku, že mám vlastne strach. To mi zaistí ďalšiu prednášku o absolútnej bezpečnosti.
„A keby si si to nakoniec rozmyslela, ihneď zastavím, a potom môžeš ísť domov po vlastných.“
Nasadí si helmu na hlavu, potom jemne vezme tú moju, podľa spustených pliec a výdychu súdiac, že súhlasím. Jednou rukou mi odhrnie vlasy na bok a položí mi ju na hlavu. Ja si ju neisto ohmatám, vlastná hlava odrazu pripadajúc mi strašne ťažká.
Harry prehodí jednu nohu cez motorku, na čo ma upozorní, že na mňa nebude čakať večne a ja so zaváhaním vkĺznem za neho. Sukňa sa mi vyhrnie skoro na pás, na čo pevne stisnem stehná okolo tých Harryho zozadu. Naviguje mi ruky na jeho pás, a ja ho tesne zovriem, len čo pocítim, ako pod nami zareve motor.
„Pripravená?“ 

13 komentárov:

  1. Júúúj, dokonalá časť, ja ich žeriem a to doslova :D Katuška moja, skoro sa nám uzdrav, posielam veľa veľa energie. Úžasná časť, teším sa na pokračovanie. Love yaaa honey <3 ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jáj, predstava Harolda a motorky... Hm, všeličo ma napadá ;)
    Megafantastišnúžasnoskvelé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Honestly?
    Moja najobľúbenejšia časť....ZATIAĽ!
    Páni, vidieť Stylesa praktizovať "striptíz pre verejnosť" asi odpadnem a on ma odprace do kontajnera...ty máš asi neskutočnú záľubu pchať ich niekam do zavšivavených uličiek, čo? :D Vidíš, tu si predstavila ďalší z bodov, prečo nenosím sukne. Síce som na motorke ešte nesedela a nemala na hlave helmu, ale taktiež by som protestovala pri jeho povahe, akú tu popisuješ. Ale v globálne, hrozne sa mi to páči, čakám nedočkavo na ďalšiu a úprimne ti musím povedať, že v tejto časti si sa asi nehorázne vybláznila pretože z nej cítim nadšenie. Ja viem, jediné čo môžem cítiť je asi vôňa mandarínky, ktorú som si práve olúpala, ale snáď sa chápeme :) Amazing chapter, love ya so much darling ♥ xxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem, tie uličky majú také osobné čaro.:D Veru, vybláznila som sa dosť, a som rada, že sa ti to páči:)) Thank you soo much, love:)xoxoo

      Odstrániť
  4. Ooch tak na toto sa dá zvyknúť, mám pocit, že kapitoly takéhoto typu sa dajú čítať stále dookola :3
    Ale ten koniec sa mi vôbec nepáči, mladá dáma, to, že je to napínavé neznamená, že nás musíš nechať v tranze, ktorý bude trvať do ďalšej časti a možnože aj potom o.O
    Teda aspoň u takej závisláčky ako som ja :P
    Ale ten Harry je tam taký.... zimomriavkový :D Brr♥
    Toto je fakt dokonalý výtvor, asi aj kvôli tomu, že si si písania užívala, mne to vtedy tiež dosť ide :3 Ale nikdy nie tak ako tebe, to sa musí uznať -_-
    Inak, ako tam zapletieš toho Zayna? ( Tvárim sa, že ma to zaujíma, aj keď zaujíma a zároveň nezaujíma, lebo aktuálne som fakt zvedavá na ďalšiu časť a na Harolda, neber mi to za zlé :D )
    Koho si vlastne tím, Katie, povedz to na rovinu ^^ Aj to ma totiž zaujíma :D
    Geeeez zbožňujem túto poviedku♥♥♥

    P.S. Čo sa stalo? Aké zdravotné komplikácie? :O
    Say that you´re ok :/ xoooxo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale aké napínavé, veď normálny otvorený koniec, neplaš sa.:D Neberiem ti to za zlé, kto odolá Stylesovi? Narovinu ti nepoviem, budeš musieť zistiť potom, aj keď myslím, že už vieš za ktorým tímom stojím.:D Ďakujeem:)
      I'm perfectly fine.:) Len niečo so žalúdkom, už to prešlo, takže neboj.:))
      O chvíľku sa pustím do toho lietadielka.:) xoxoo

      Odstrániť
  5. Inak, nominovala som ťa v jednom blogovom lietadielku menom Liebster Blog Award, ktoré sa aktuálne šíri medzi blogmi, takže budem rada keď si viac prečítaš tu:

    http://miles--away.blogspot.sk/2013/10/liebster-blog-award.html#more :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Wheeeeeeey :33
    Ako strašne ja ľúbim toto tu :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som jediná, čo si ako jej odpoveď na poslednú otázku predstavila jedno veľké a ukričané NIE? Bola by sranda, ak by odtiaľ s vreskotom ušla preč a už sa nikdy nevrátila do svojho zamotaného života, o ktorom keď čítam, mám chuť v ňom byť, lebo predsa len, nestáva sa každý deň, že sa o teba bijú takí seksoši.
    Takže asi tak.
    Netuším, prečo som ti to tu zase zabudla okomentovať, ale tak keď už som raz sprostá... :D A lepšie neskoro ako nikdy, či ako to je. :D
    Skvelé je to, ale to už vieš. xx
    (A dúfam, že tentokrát im to už neprekazí tretia naklonovaná prsatá blondínka, ktorá bohvieakého povolania bude...:DD :3)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aach, a potom by som čo písala, keby ušla zo zamotaného života?:D Veď toto, je to iba fanfiction, sou, žiadni seksoši v reálnom živote.:(
      Ďakujem.xoo
      možno to tentoraz bude bruneta.;)

      Odstrániť