pondelok 4. novembra 2013

News update.

  • frustrovaná a v podstate bez akejkoľvek zostávajúcej mozgovej bunky 
  • po prázdninách prekvapivo viac unavená, prednáška od oca, ako by som mala chodiť skôr spať stále nezaberá
  • vlastne ma dostalo aj že mám v hlave nápad na jednodielovku a nejde to
  • písomka??? z geografie???
  • časť bude, hoci neviem kedy, ak nemám nič na stredu možno zajtra...
  • vlastne, ak chcete časť, mám na vás otázku (Maruš má otázku), a ak odpoviete, potom by mi to "naštartovala" ( spravíš to, čuča?... puppy dog eyes^^ a musím jej to povedať tu, lebo mi ani neodpíše!!)
  • OTÁZKA kvízová: Rozostrený pohľad mi padne na Will v obopnutých čiernych šatách a príde mi jej ľúto. Bože ako veľmi by som si prial, aby sa ten ďalší život zrodil práve v nej. Ona, Harry i ja však vieme, že to sa nestane. ("bez kontextu je taka trapna") Či ste si všimli túto vetu a ako ste si ju vyložili. Závisí od nej zrodenie dielu SWOL, tak prosiim.:)
  • na záver, určite ste všetci počuli ale aj tak vám to sem hodím, pesnička, ktorá sa mi od chalanov páči asi najviac, a aj s videoklipom má konečne nejaký význam.:)
  • čakám na odpoveď (teda odpovede, v množnom čísle!), možno aj na update z vášho života (ďalšia zátvorka, neignorujte ma, (zátvorka v zátvorke..:D potom mám pocit, akoby sa rozprávam sama so sebou, čo určite niekedy pomáha, ale momentálne nie) podeľte sa:( )

  • a ešte... ďakujem, že ste stále tu♥


5 komentárov:

  1. Ahoj Katuška :) Som na tom podobne, viac unavená, ako pred prázdninami :D To upršané počasie ma zničí, wrrr! Jednodielovka? Už teraz sa teším <3 Nová časť? Už teraz sa teším (opakujem sa, ja viem :D ) Vidím dobre? Harry a Will? Som zmätená. A vysvetlila som si to tak, že Will asi nemôže mať detičky či? Prosím nechci odo mňa schopný a múdry komentár, pretože na túto pre mňa "nočnú hodinu" :D a vzhľadom na môj stav to nepôjde a budeš tu mať najtrapnejší koment v histórií :D... Ale, čo má spoločné Will s Harry & SWOL ? Budem končiť, lebo to naozaj bude najtrápnejší komentár :D Držím palce na písomku a ten klip ma dojal, chalani sú úžasní, nemám slov <3 Love yaa honey ... Danka :) P.S : My tu budeme stále < 3 :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aach, veru, ale aj tak je upršané počko najlepšie.:) Veď žiadne divy sveta nepotrebujem, iba vlastné názory, a vysvetlila si si to správne. Nemajú spoločné nič, to Maruš len tak, odveci.:) Som rada, love ya too:))♥

      Odstrániť
  2. Tá otázka... No neviem.. prvé čo ma napadlo bolo, že Will asi nemôže mať deti ale niekto tretí im to praje :)
    Tešíííím sa na ďalšiu časť ♥
    Inak do ktorej triedy to chodíš? o.O :)
    -Mima

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áano, napadlo ťa to správne.:) Inak chodím do šiestej na osemročnom gympli, som vo veku prváčky, ale učím sa druhácke veci.:D Zložité.:D
      :)♥

      Odstrániť
  3. No ale too je už extra dlhy čas na čakanie :D tak poprosim ďalšiu :D sucitim s tebou

    OdpovedaťOdstrániť