piatok 20. septembra 2013

Spider's Web Of Lies 08.

Písala som s polhodinovými prestávkami, ale nakoniec som sa dopracovala k niečomu takémuto. Aach, víkend, konečne, idem si premaľovať izbu, potom budem sedieť pred stenou, a čakať, kým uschne. 
enjoy♥


„Takže, Ruby mi spomínala, že videla známo neznámeho chalana z tmavej uličky? A že medzi vami bolo toľko napätia, až z toho praskla žiarovka?“ pýta sa ma Ada so širokým úsmevom, zatiaľ čo si cez hlavu prevliekam čisté tričko, a súkam sa do džínsov. Zastavím uprostred pohybu a vrhnem na ňu zamračený pohľad.
„Žiadne napätie. Lezie mi na nervy, a nechápem prečo naňho všade narazím. Akoby sa všetko obrátilo proti mne,“ zavrčím potichu a ona cúvne o krok dozadu, s vystrašeným pohľadom zmiešaným s pobavením.
„Okej, fajn. A začneš sa pripravovať na skúšky?“ Zatiaľ čo kráčame dlhou chodbou ku vchodu, zmení tému a ja som rada, že sa opäť nemusím vracať k tým udalostiam. Stačí mi telefón, ktorý ma páli vo vrecku, keďže to číslo som okamžite nevymazala. Nemôžem sa k tomu prinútiť.
„Myslím, že mám na to ešte čas. Pri krpcoch z formy nevypadnem, a navyše, aj tak nemám kde trénovať.“ Myšlienkami som už ďaleko, premýšľam, či Zayn splní svoj sľub.
„Vravela som ti, že to nie je najmenší problém...“
Preruším ju kývaním ruky, a zastavím pred vchodovými dverami. „Nemôžem od teba žiadať ešte aj priestor pre môj tréning, ja už niečo vymyslím. A keby nie, budem na to myslieť, okej?“ dodám, kým stihne protestovať.
Prikývne a otvorí mi dvere, ja svižne vybehnem von, a pohľadom prebehnem priestor pred umeleckou školou. Medzi tými pár autami vynikne jedno nablýskané, a ja okamžite spoznám postavu, opierajúcu sa o spolujazdcove dvere; s rozžiareným pohľadom sa otočím k Ade.
„To je on?“ spýta sa so zdvihnutým obočím, a ja nadšene pokývem hlavou. Než za mnou stihne zakričať pozdrav, už som na polceste k autu. Presne si viem predstaviť, čo budú za mojím chrbtom s Ruby rozoberať do detailov.
Roztiahne ruky odeté v šedej mikine, a ja mu vstúpim do náručia, nadychujúc sa jeho vône.
„Prišiel si,“ zamrmlem mu do hrude, a potom vykuknem hore, k jeho strniskom pokrytej tvári a širokému úsmevu.
„Niečo som predsa sľúbil. Hádam si o mne nepochybovala?“
Neurčito myknem plecom, a nastúpim do auta, keď mi pridrží otvorené dvere. Zatiaľ čo kráča na druhú stranu, zahryznem si do pery a sledujem, ako nízko na bokoch má usadené čierne úzke džínsy, a ako pohodlne dnes vyzerá. Zvyčajne ho vidím vyobliekaného, preto je to príjemná zmena.
Porozpráva mi o svojej práci, ktorú vždy opíše ako sedenie v kancli a absolútnu nudu zmiešanú s triedením papierov, a ja jemu zase o tanečnej. Prsty máme prepletené, a palcom mi po celý čas krúži po chrbte dlane. V jeho prítomnosti som síce stále nervózna, a hlas sa mi v každej tretej vete zatrasie, no zároveň sa cítim aj viac uvoľnene, to ma však stále nedonúti, aby som s ním niekam šla bez make–upu a s vypnutými vlasmi.
U Zayna som opäť donútená navečerať sa, i keď protestujem, sedí nado mnou, až pokiaľ nezjem posledný hlt sendviču.
„A tu končí môj plán hladovať celý týždeň. Pri tebe budem o chvíľu ako fit lopta,“ sťažujem sa mu s rukami na bruchu, zatiaľ čo mi berie prázdny tanier a ukladá ho do umývačky.
„Veď si ako špáradlo,“ namieta, a ja ho nasledujem ku gauču. So zdvihnutým obočím si ho prehliadnem od hora dolu.
„Ozýva sa ten pravý, však?“ usadím sa vedľa neho, a nechám ho, nech náhodne vyberie jednu filmovú stanicu. Po tom, čo položí ovládač na konferenčný stolík, otočí sa ku mne so záhadným úsmevom, a prisunie sa bližšie. Lakeť si oprie o vrch sedačky, a prižmúri oči, zatiaľ čo mi skúma celú tvár. Nevydržím dlho jeho pohľad, skloním hlavu, a nechám, nech mi vlasy spadnú po oboch stranách tváre.
„Čo je?“ zamrmlem potichu, a potom sa strhnem, keď pocítim jeho prst na sánke. „Veď už som zjedla celú večeru, to nestačí?“ Snažím sa situáciu obrátiť na žart, keď stále nič nevraví, a risknem malý pohľad hore. Jeho tvár je vážna, iba oči odrážajú slabý náznak úsmevu, a v tej chvíli som stratená v očiach farby granátu orámovaných hustými mihalnicami, za aké by zabíjalo každé dievča.
Každé jeho žmurknutie sa rovná môjmu roztrasenému nádychu. Ani neviem, kedy sa okolitý vzduch zmenil na ťažko dýchateľný, napätie by som mohla chytiť medzi prsty. V pozadí sa ozývajú zvuky nejakej klišéovitej romantickej komédie, a hoci ja by som mala náladu skôr na nejakú starú klasiku, v tej chvíli mi je to srdečne jedno.
Srdce mi búši čoraz rýchlejšie, a pocítim, ako on pohybuje ukazovákom dolu mojím krkom, kde zastaví na pulzujúcej tepne. Je čoraz bližšie, a myslím, že v jednej chvíli sa mi pootvoria pery, a dvíhajúci hrudník sa oprie o ten jeho.
„Mal som pocit, že by to malo byť viacej špeciálne, ale už to dlhšie nezvládnem,“ šepne, a ja si ani neuvedomujem, čo sa deje. Zrazu má ruky vzadu na mojom krku, potisne ma k nemu. Zatvorím oči a prudko vydýchnem.
Jeho pery sa obtrú o tie moje, a zatočí sa mi hlava. Keď ich trochu pootvorí, a pritisne sa bližšie, jeho strnisko ma pošteklí nad hornou perou, a vtedy zareagujem aj ja, a vnorím si ruky do jeho vlasov. Poddajú sa pod mojím dotykom, a keď slabo potiahnem za konce, Zayn sa na mňa nakloní, jeho jazyk sa opatrne dotkne špičky môjho a potom sa konečne môžem nadýchnuť. So stále zatvorenými očami potlačím Zaynov chrbát, nech ma priľahne a on použije lakeť ako oporu. Tvár si opriem dozadu, na červený vankúš, a kožená sedačka pod nami potichu zaprotestuje, keď Zayn prenesie svoju váhu na kolená vedľa mojich stehien. Jeho prsty ma pošteklia na boku, a potom cítim, ako mi vtlačí jemné bozky na kľúčnu kosť. Vtedy konečne otvorím oči, a stretnem sa s tými jeho, ktoré ich prehľadávajú kvôli reakcii. Ústa sa mi roztiahnu do úsmevu, a on mi ho opätuje, na čo pritlačí pery na môj odhalený krk.

P.S.: A Dankaa, do komentáru alebo na e-mail mi napíš, že čo by si si predstavovala s tým Liamom, nech ti môžem vyhovieť!;))

13 komentárov:

  1. Ja som sa práve oficiálne roztopila :D Juj, nádhera, motýliky mám nielen v bruchu ale aj nad hlavou mi tu poletujú :D Krásna časť, ale mám taký pocit, že sa neovládne a zavolá Haroldovi, že? No ja si na to počkám ale Zayn si to nezaslúži ... :D Zlatko, napíšem Ti e-mail a strašne Ti ďakujem, že si nájdeš čas na mňa a Liama :P :* ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetko sa uvidí časom, máš pravdu, Zayn si to nezaslúži:P idem na ten e-mail, ja ďakujem tebe:))

      Odstrániť
  2. Katherine!
    What exactly that supposed to be ?
    Tebe nestačí napísať, že henten kučeravý jej napchá do telefónu svoje číslo. Tento sa jej rovno napchá ku krku a žiadny jej telefón ho nezaujíma. Je to mňam, ale neodpustím si vyzdvihnúť tvoje popisy situácií. Wáu! Mala si vidieť môj výraz v tvári. Ešte, že som doma sama a spoločnosť mi robia iba vyťahovacie servítky, ktorými budem mať o chvíľu zasypané celé nohy. By the way, neide mi nepochváliť ťa a neospevovať tvoj nápad. Je to skvelé, úžasné a neviem sa dočkať, čo podnikne kučeravý na zrealizovanie jeho lovu na Finn. Môžem to nazývať lov ? :D
    Love ya to the moon and back :) xxxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Že tento sa jej rovno napchá do krku.:D *dying whale noise.:DD Ty moja chorá servítková supernaturalovská sister, ďakujem ti, a áno, kľudne to nazývaj lov, v podstate to aj je.:D lova ya even mooore:)xoxoo

      Odstrániť
  3. To je tak ťažké. Ty stále nechápeš, do akej pozície nás staviaš.
    Časť so Zaynom? omg nech je s ňou on.
    Časť s Haroldom? omg nech je s ňou radšej on.
    Už mi tie dve predbiehajúce sa dokonalosti lezú na nervy. :D :D Nebudem sa tu radšej ani rozhorčovať, lebo...kvôli koncu tejto časti ani nemôžem. 3:D :33
    (Ale aj tak stále dúfam v plán z predošlého komentu, len trošku inak...vieš, že ona bude ako omfg nie, ja mu nezavolám, a potom že šak to zahrám na to, ako strašne hlúpa som, a keď to zdvihne, tak že jééžiš, prepáč, tebe som volať nechcela, lebo si idiot, ja som si len chcela objednať pizzu, ale keď už ťa mám takto pri sebe, mohla by som ťa mať aj v sebe (haha wat?) a...a tak nie radšej, no.)
    Tak už asi viem, čo chcem (alebo ani nie, vzhľadom na TO, čo chcem...rozprávam moc ako Maďar?). Ale keď tomu Malikovi ide len ťažko odolávať...
    Ach bože, toto bol určite tvoj zámer, a dúfam, že sa ti to vypomstí tak, že ani ty sama nebudeš vedieť, s kým skončí! -.-" Ale nie (ale áno haha). xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, toto nie je zlý nápad, ale myslím, že už mám plán ako Finny zavolá Haroldovi.:D A tebe sa to snáď bude páčiť, hocii... jeesus, to je ťažké máš pravdu.:D
      Porozumela som ti, a chceš Stylesa, čo? Lenže Malik. Ach. Máš pravdu, práve sa to obrátilo proti mne a všetky plány sa vymkli spod kontroly.:D Ale je tu jedno riešenie... pfú. Uvidíte, budem sviňa! xoo

      Odstrániť
  4. Waaaah ja som normálne celá roztrasená :DD Moment, ale prečo to robíš tak neskonale dobre? Niekto by mal byť horší, v každej knihe to tak je, ale kučierka a elegán sú na rovnakej línii!! o.O
    Totálne si ma dostala, Katarína, ZNOVU -.-
    Neviem si vybrať, nedokážem to :DD
    Geez, prečo si to musela tak detailne opísať? :O Som zrelá do blázinca ako prekyprujem nadšením :P
    A dobre viem, že ďalšou kapitolou to ZNOVU totálne odpáliš :3
    No veď hej, vravím pravdu, musíš by už namyslená do toľkej chvály, ale zaslúžiš si ju :P
    xoxo ( Tú priateľskú päsť do nosa beriem, ale obe facky mojím smerom NIE :DD Už aj tak som celá vyklepaná :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kučierka a elegán.:D Bože, čím nižšie čítam komentáre, tým viac som na zemi.:D Detaily ja rada, to vieš:3
      Pf, autogramy až na letisku.:D Ha, just kidding, ale naozaj by ste sa mali všetky krotiť, pretože sa náhodou precením potom, a ako skončím?:)) ďakujem:)oo (tak teraz iba päste, bez faciek, okej?:D)

      Odstrániť
  5. Milujem časti so Zaynom ♥ Zarytá Zaynerka :3 Je to tak krásne :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pri každej časti sa roztápam jak maslo:D. Úplne perfektne opisuješ. Á už sa nesmierne teším na ďalšiu časť, s Haroldom že? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už ťa len niekam natrieť, čo?:D:) ďakujem, a uvidííš, prekvapko:))

      Odstrániť
  7. Awwww, bože to je také chutné :3 už chcem dalšiu časť :)

    OdpovedaťOdstrániť