pondelok 9. septembra 2013

Heey.

Písanie časti sa neočakávane posúva na... ehm dobu neurčitú. Ja som sa snažila, aj som sa vypravila von, navarila si čaja (navalila som si tam toľko citrónu, že to malo tú múzu vytiahnuť aj z päty), pustila si jesenný playlist, a potom iba sedela a zízala do blba.
Radšej idem sestre niečo namaľovať k meninám, lebo som jej sľúbila darček a zatiaľ nič nemám.

Škola ma ešte veľmi nezamestnáva, ale už sa aspoň tú polovicu dňa nenudím:) A vy čo, ako? Napíšte do komentáru, podeľte sa so mnou, o hocičo, aj že akú farbu majú práve vaše ponožky (moje sú bielo-modré a bodkované!:D) som zvedavá:) Tešíte sa na jeseň tak ako ja?:P

Pridávam tri obľúbené songy z toho "jesenného playlistu" - I Know Places a Yellow Light a Wash ♥

Katarína múzuje

 Katarína múzuje č. 2

11 komentárov:

  1. Jáááj takto! Niekomu sa nechce písať...Tak to skúsime reštartovať vydieraním...Kto nepíše, má čas sa učiť a tomu vybavíme odpoveď z teórie literatúry na tému Epická poézia a spol. v kontinuite so starovekou literatúrou!!! Tak, čo? Už ťa kopla tá múúúza?! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Už zase to vydieranie? :D Kto nepíše má čas čítať fanfiction, do ktorej sa možno aj niekedy pustí. Zajtra nemáme slovenčinu, takže to ešte stííham!:D:)

      Odstrániť
    2. Fanfik som zrušila...všetci chcú romantiku a mne už lezie aj ušami. Napísala som schválne dve hororové kapitoly po sebe...a koniec.:-)
      Neskúšaj neprečítať Štvrtú! To bude povinné pre gymnazistov tak o 100 rokov, uvidíš! :-D

      Odstrániť
  2. Chceš farbu ponožiek? Moje sú oranžové so psími labkami a tiež, samozrejme bodkami :3 :D
    Inak, moja múza je takisto nanič, asi som ešte zvyknutá na letný harmonogram a vysoké teploty, takže si v hlave stále len prehrávam spomienky z prázdnin :D
    A Yellow light je absolútne neskutočná pesnička, hlavne ak si ju pustíš s rainy mood, tie zvuky dažďa, ňaaah :D
    S tou kyslosťou nepreháňaj, drahá, čaj bez riadnej dávky citrónu v mojom slovníku ani nie je čaj -_- :P
    Chceš, aby som bľabotala, tak budem pokračovať...
    Sedím a čučím do letáku z Avonu ( zrejme si objednám ďalší balzam na pery s jablkovou príchuťou, tak ako vždy :DD), rozmýšľam nad tým, či sa nám zajtra podarí čmajznúť ten obrovský plagát Logana Lermana zo Cinemaxu ( horšie to bude, keď do kín príde FSOF a čo budeme robiť, lebo konkurencia kradnutia Christiana Greya je OBROVSKÁ :DDD
    Proste tradičné sprostosti :3
    A čo porábaš ty? Že sa nehanbíš, Katarína, my ti tu máme písať osobné veci a ty sa náma ni poriadne nezveríš -.- Ja by som si predstavovala nejakých päť strán vo Worde, tiež desaťstranovú kapitolu aaa TAK ĎALEJ :D
    Jeej aký skromný čitateľ ^_^ x x

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pch, ja už som na leto aj zabudla, fotky starostlivo odložené a nechystám sa ich vybaliť od septembra do marca:D Veruu, rainy mood je najviac, alebo keď máš svoje vlastné zvuky:3
      Len si objednaj, alebo vyskúšaj aj iné, ja milujem také to vajíčko čerešňové či višňové či aké to je:D:) ooch, aj ty máš rada Logana?♥
      Veď ešte sa uvidí, kto bude ten Christian, lebo všetci to riešia, že nechcú Charlieho Hunnama, ale ja ho zbožňujem:)
      A čo sem budem písať, o mojom nudnom živote na gympli?:D Radšej keby som napísala tú 10 stranovú kapitolu!:D:))

      Odstrániť
  3. To nevadí honey, ja si rada počkám pretože viem, že sa to oplatí ;) ale bola by som rada, ak by si mi čoskoro spríjemnila deň, pretože dnes u nás pršalo a vonka to vyzerá na začínajúcu jeseň a ja nemám rada jeseň ani zimu, som letné dieťa, to asi preto :D :D :D a nová časť by bola super na zlepšenie nálady :) Škola, hm celý týždeň okrem štvrtka mám prax a vyzerá to na fajn týždeň (aspoň dúfam) škola vie stále parádne prekvapiť :D A ponožky mám sivé :D ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale noo, obdobie od toho septembra do januára je úplne najlepšie:) Sto ľudí, sto chutí, ty môžeš na to leto stále myslieť:P Tak sa budem snažiť vylepšiť ten týždeň, darling, držím palce:))

      Odstrániť
  4. ponožky žiadne, len čierne podkolienky :) a máš nádhernú šialku :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :3 Ja si na časť počkám aj keby to malo trvať akokoľvek dlho :)
    moje ponožky? tyrkysové s bielymi bodkami samozrejme :D :)
    Momentálne premýšľam nad tým že som si kúpila hrozné botasky... aj keď sú teda pekné... také šedé a pár pásikov rúžovej.. ale keď nad tým tak rozmýšľam, nemám ich k čomu zladiť -_-
    Pesničky absolútne úžasné :)
    Inak.. ako tak pozerám na druhú fotku, písavaš časť najprv do zošita či ako to? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale určite to zladíš, dáš buď šedé alebo ružové dačo!:D:)
      Noo, občas píšem najskôr do zošita, keď chcem byť vonku a mám vybitý notebook, a potom to prepisujem:) Ale väčšinou hneď do Wordu;)

      Odstrániť