utorok 17. septembra 2013

Spider's Web Of Lies 07.

Ookej, táto časť je hotová. Now what?? To už nikto netuší.
hope you enjoy♥



Rubine auto zastaví pred autoopravovňou, a ona vystúpi, hneď na čo sa ženie dovnútra, zatiaľ čo ja si dávam na čas. V tejto časti Londýna už bola veľakrát, dať si svoje auto do opravy, ja na druhej strane som tu po prvý raz.
Kým sa Ruby zhovára s niekým pri pulte za dverami, ja sa rozhliadam okolo. Všetky autá sú staré klasiky, takže to jej sem dokonale zapadá. Moje oko zachytí pohyb kúsok odo mňa, čierne nohavice roztrhané na kolenách vykúkajúce spod karosérie a kožené topánky, ktoré sú mi nesmierne povedomé. Och nie. Nie.
Než sa stihnem otočiť na odchod, zakopnem o železnú vec pri mojej nohe, a ona sa šúcha po betóne za sprievodu hlasného škrípania. Nohavice spod auta sú nasledované bielym tričkom, zašpineným od oleja, a potom mi pohľad zavadí o zelené oči. Chvíľu sa nehýbem, sledujem, ako sa zdvíha a so slabým úškrnom spraví krok ku mne.
A to je to najhoršie, čo som mohla urobiť. Prudko sa zvrtnem, s úmyslom predstierať, že som ho tam nikdy ani nevidela, ale dlhé prsty sa mi omotajú okolo zápästia, a znemožnia mi odchod. Stará neónová lampa nad nami nebezpečne zapraská, a ja zdvihnem hlavu, aby som sa uistila, že na mňa nespadne. Cítim na sebe jeho pohľad, a ten svoj preto tvrdohlavo upriem k zemi.
„Pusť ma.“ Jeho ruky sú stále okolo môjho zápästia, a všimnem si, že za sebou zanechávajú čierne stopy. Odvážim sa risknúť jedno malé nakuknutie na jeho tvár, ktorá je tiež zašpinená od oleja, ale to akoby mu ešte dodávalo na atraktívnosti. Díva sa na mňa s tým arogantne pobaveným výrazom, po líci sa mu tiahne šmuha a kučery má z čela zachytené šatkou.
„Ale potom by si mi ušla, Finny.“ A ja zabudnem, že som mu chcela ešte niečo odseknúť. Naprázdno otvorím ústa, a pohnem nohou s úmyslom vyšmyknúť sa mu. Niečo mi však zachrupčí pod teniskou, a obaja skloníme pohľad, aby sme si prezreli prelomený kus bieleho plastu. „To som potreboval,“ utrúsi potichu, potom ma znovu uväzní očami. „Teraz mi to musíš vynahradiť.“ Jeho hlas je stále tlmený, a slabá žiarovka rýchlo preblikne. Potom znovu, a o chvíľu úplne zhasne, jediné svetlo vychádza z ďalšej neónky na druhej strane obrovskej miestnosti, keďže vpravo je len jediné okno, a vonku už skoro tma. V tieni jeho oči žiaria, ako dva malé diamanty, a linku pier mu skrúti do ešte nebezpečnejšie vyzerajúceho úsmevu.
Keď usúdi, že sa mu nehodlám odpovedať, stisne mi zápästie ešte silnejšie a aj to druhé chytí do ruky.
„Myslela si na mňa?“ Skloní sa, aby mal hlavu na mojej úrovni, a ja opäť zacítim tú vôňu, čo vtedy večer. Hlavu mi zaplavia spomienky, ako ma pritláčal o stenu, a ja som bola absolútne vystrašená. Teraz mi srdce búši úplne rovnako, a hlasivky mi blokuje obrovská guča v hrdle.
„N–nie,“ vykokcem. Úžasné, Finn. Zvládaš to skvele.
„Neznieš príliš presvedčivo.“ Pustí mi jedno zápästie, a  dlhými prstami ohmatá predné vrecko na mojich džínsoch, z ktorého vzápätí vyloví môj telefón. Sledujem, ako doňho ťuká svoje číslo, a ukladá mi ho do kontaktov. Prečo som si tam nedala to heslo?
„Vážne si myslíš, že to niekedy budem potrebovať, Harold?“ Podarí sa mi nájsť stratený hlas, a zdvihnem pohľad práve keď mi mobil vráti späť na miesto. Ruka mu však zostane na mojom boku, a ja urobím tentoraz úspešný krok dozadu, na čo zaborí nechty do džínsoviny.
„Ja to viem,“ prehlási sebavedomo, a môj tupý pohľad mu určite ešte zvýši to parádne nafúknuté ego. „A volám sa Harry,“ opraví ma s prižmúrenými očami, to svetlo v nich na chvíľu vyhasne.
Od odpovede ma našťastie zachráni Rubin hlas, ktorá na mňa zakričí od vchodových dverí. „Finn, ideme!“
Jeho stisk však nepovolí, zrazu mám jeho pery na uchu, a po celom chrbte zimomriavky. „Keby si čokoľvek potrebovala, zavolaj mi. Bude ťa to pokúšať, ver mi.“ Slová z jedovatého jazyka sú vláčne, zarývajú sa do mňa ako malé dýky, a potom je preč.
Ja sa dezorientovane ocitám pri Ruby, ktorá má zdvihnuté obočie. „To bolo čo?“ pýta sa, zatiaľ čo kráčame k môjmu autu.
„Nič,“ hlesnem zúfalo, a nastúpim dovnútra.
„Práve si s ním mala chvíľku a ty povieš, že nič?“ Naznačí v úvodzovkách, a ja roztrasenými prstami naštartujem motor.
„To bol ten Harold,“ objasním.
„A čo ten...“ prstami mi zalúska pred očami, ako sa snaží rozpamätať, „...Zayn?“ spýta sa nakoniec.
Och. Och. Myknem plecom a z úst mi uniká roztrasený výdych. „Neviem.“

15 komentárov:

  1. No, I won´t yell because I´m good girl and I am not coach Finstock and you´re not Greenberg...What am I talking about ? I will yell!! (kvôli tebe som sa naučila jeho meno :D)
    Našu milú Finn bude pokúšať jeho číslo ? Veď aj mňa by pokúšalo. Ale vieš čo ma pokúša ešte viac ? Čakanie na novú časť, ktoré je nekonečné. Áŕŕŕ!
    Ale vieš čo ? Zdá sa mi to, alebo vážne píšeš dlhšie časti oproti predchádzajúcim poviedkam. Hm ? Vyžívaš sa v tom ? :D Myslím v namyslene sexy Harrym a galantnom za to tak isto sexi Zaynovi ? Kate! Robíš mi to naschvál ? Ja sa nemôžem učiť!! A čo to tam vlastne rozšliapla ? Nejako som to nezaregistrovala :/ Samozrejme, wááu :)
    Love it so much sis O´Brian ♥ xxx
    P.S. Will you kill me ? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Greenberg:DD coach Finstock always yells, so you can too.:D
      Vyčkaaš sa, aj ja musím vždy prežúvať tie tvoje!:)
      Vážne píšem dlhšie časti, a hej, celkom sa v tom vyžívam.:D Ani neviem čo rozšliapla, proste nejaký plast čo sa používa do auta.:D Thaanks, supernatural sista♥
      P.S.: Get the salt ready, my demons are coming for ya. xoxoo

      Odstrániť
  2. hm... takže autá, olej, náradie a pri tom Harry...? chceš mi spôsobiť srdcový kolaps...?! :D a potom boom- len tak jej dá svoje číslo do mobilu...? :D som závislá... :3 je to úžasné... :)
    (vážne dúfam, že Finn bude to číslo pokúšať čo najviac...!!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A myslíš, že Harryho Finn nepokúšala?:P Inak by jej číslo nedal;) nekolapsuj, ďakujem:))

      Odstrániť
  3. Asguzriuvg.
    Len tak rozmýšľam, že ako dokážeš písať o dvoch úplne rozdielnych postavách naraz v jednej poviedke, a ešte ich k tomu oboch robiť tak neskutočne seksi a to všetko okolo toho. Ako?! :DD Potom mám kvôli tebe problém si vybrať. (Dobre, nie problém ako problém. Harold vždy bude...seksi autoopravár. Ale...ide o ten princíp. Chápeš. Si na nás zlá.)

    Snažím sa predstaviť si našu milú malú Finn v posteli s mobilom v ruke, v ťažkom psychickom rozpoložení, rozmýšľajúc, či si má radšej objednať pizzu alebo pizzu a Harryho. No naozaj, vyzerá to rozhodovanie tak ťažko? (Ak si to samozrejme zoberieme tak, že by Harold roznášal pizzu. Hmmm. Čokoľvek.)
    Úžasné to je. To lebo ma 3 sekundy vidíš na chodbe a potom plodíš takéto perly. :DDD xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, a čo by som splodila, keby sa aj porozprávame namiesto len obyčajného "ahoj"? Hádam by som aj celú poviedku dopísala.:DD
      Ani ja vôbec netuším, ako píšem o dvoch postavách, keď už som vždy mala problémy len s jednou, a teraz že rozhodni sa. Ha. Ha. Neskončí ani s jedným.:D
      Myslím, že roznášač pizze Harry by už bolo a little too much to handle for us all.:D:)xoo

      Odstrániť
  4. No vyzerá to náramne zaujímavo, som zvedavá na ďalšiu. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dievča moje zlaté, ty ma raz do blázinca dostaneš s tvojím písaním. Dúfam, že ma potom prídeš navštíviť :D Ach budem si musieť utrieť notebook od slín, ako opisuješ Harryho :D To ako čo malo byť? :D Roztrhané nohavice, motorový olej a autá, no ja nemôžem z toho. By the way, ak by Harry nemal taký talent a nebol by súčasťou 1D, vedela by som si ho predstaviť, ako sexi automechanika, ale škoda by ho bola :D ešteže má ten talent :) :D Inak, nemohla by si tam nejako zakomponovať Liama? Alebo nejaká jednodielovka s Liamom by sa nenašla? Ja viem, od veci, ale keď mne tak chýba nejaká poriadna, napínavá, sexi poviedka s Liamkom :D lebo, ty také poriadne poviedky vieš písať, tak preto ti to tak navrhujem ;) Ber to, ako taký malilinký návrh do budúcna, nič v zlom ;) Lebo ja túto poviedku úplne milujem, milujem všetko, čo napíšeš ;) Môj najdlhší komentár :D Teším sa na pokračovanie ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Danii, tak ty by si Liama chcela?:P Určite by sa nejaká jednodielovka našla, skúsim napísať špeciálne pre teba, okej?:) Dúfam, že do toho blázinca nepôjdeš, kto by potom písal také skvelé komentáre/zlepšováky nálady?:) ďakujem;))

      Odstrániť
    2. Ach Katie, budem poctená, že ty, taká dokonalá spisovateľka mi napíše jednodielovku s mojím Liamkom a to špeciálne pre mňa. :3 Už teraz sa neskutočne teším. Dúfajme, pretože ak sa tam nedostanem kvôli tvojmu úžasnému písaniu tak tam pôjdem kvôli diplomovke, ktorú tento rok musím napísať :D ale snáď by ma za dobré správanie pustili na net a potom by som ti tu prispievala komentáre :P :D ... Danka :)

      Odstrániť
  6. To je aké brutálne? :O Občas sa prichytím pri tom, že rozmýšľam nad tým, že čítam nejakú celosvetovo úspešnú knižnú sériu a nie obyčajnú blogovú poviedku :DD Moment. Ne- obyčajnú :3
    A vieš aké mám z Harryho zimomriavky? Nestačí ten mráz v mojej izbe, musíš mi pridávať desať stupňov hore dolu? :D
    Takže autoopravovňa... Alright, neviem si predstaviť TOHO Harry Stylesa z 1D v autoopravovni (musela by byť pozlátená alebo čo :D), no TOHTO týpka v Hazzovej koži rozhodne ÁNO.
    Už aspoň vieš akú mám o tom reálnom mienku. Ani zlú ani dobrú :D JA ho nejako rešpektujem alebo čo :D
    Strašne sa mi to páči, najradšej by som si celú túto poviedku prečítala odznova- to už by bolo po tretí krát :P, no musím sa mierniť -.-
    Z mojich popletených slov sa pokús pochopiť aspoň toto: Si najdokonalejšia stvoriteľka Harryho Stylesa s olejom na tvári :DD
    Respect u for it! ^^ xx (Už ma kisses nudia, nemohli by tieto dve písmenká znamenať facka facka? Taká priateľská? :DDD)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ohmygod, netrep, lebo ty budeš dostávať takú "priateľskú" facku namiesto kisses, okej?:D Ach, bodaj by bola úspešná knižná séria, zatiaľ sa môže nad tým len premýšľať, a potom si trieskať hlavu o stenu, lebo sa to nikdy nestane.:D
      Som rada, že sa ti automechanik Styles páči, thaanks, babe:) xx (fajn, tak medzi nami, dve priateľské facky letia tvojím smerom.:D) a čo potom znamená to o? priateľská päsť do nosa?:D

      Odstrániť
  7. och bože, ani neveviem, ako opísať túto časť,.... ja si to normálne predstavujem ako taký film a opísať jedným slovom ? ... uhm.. sexy :3 bože ja by som skočila po takom Haroldovi :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ver mi, to by som spravila aj ja:3 A maximálne ma frustruje, že o tom môžem len písať!:)

      Odstrániť