štvrtok 5. septembra 2013

Spider's Web of Lies 05.

To je ešte len piata časť?:O Zdalo sa mi to viac, ale pravdepodobne pre to, že píšem dlhšie časti:) Nevadí, že ich budem pridávať každý ten tretí/štvrtý deň?:) 
enjooy♥



Modlitby neboli vyslyšané. So silným pocitom, že mám zápal pľúc sedím zakrútená v deke v tmavom byte, bez zapnutej televízie, jediný zvuk vychádza z rádia v rohu. Nechce sa mi ani vstať, aby som si v kuchyni uvarila polievku, či vzala aspirín. Ale zaspať nemôžem. Preto keď sa ozve zvonček, ledva sa vyhrabem z gauča a zabalená v deke sa došuchcem k dverám.
Olivia tu nebola už vyše pol roka, Liam... ani raz za celý čas, a tak premýšľam, či to je Ade s Ruby, alebo mama.
Keď však otvorím, ten pohľad ma prekvapí. Stojí tam Zayn, so širokým úsmevom na tvári, ktorý mu vzápätí pohasne. Po večeri sme si vymenili pár esemesiek, a jeden telefonát, ale nečakala som, že sa objaví pri mojich dverách. Vrhnem naňho ospravedlňujúci pohľad, smrknem a myknem plecom.
„Prepáč, vyzerám strašne,“ je prvá veta, čo mi vybehne z úst. Zakryjem si tvár rukami, a pomedzi prsty nakuknem naňho. Neisto prešľapuje z nohy na nohu, a tvári sa viac–menej skľúčene.
„Nevyzeráš strašne,“ namietne potichu, „len... myslel som, alebo teda skôr dúfal, že už ti je lepšie. Chcel som ťa niekam vziať.“
„V tomto stave asi ťažko,“ zachrapčím, a podarí sa mi vykúzliť na tvári napodobeninu úsmevu. Obaja nervózne postávame vo dverách, zatiaľ čo sledujem ako on mračí tvár od sústredenia. Normálne vidím, ako mu pracujú kolieska v hlave, a to zaváhanie využijem na to, aby som si ho prezrela. Na ruke mu visí sako, a spod modro šedého svetru mu vykúka golier čisto bielej košele. Cítim sa pri ňom divne, len v rozťahaných teplákoch a obyčajnom tričku.
„A čo keby ťa pozvem ku mne? Uvarím ti večeru, a postarám sa o teba?“ Navrhne napokon, s pohľadom plným nádeje. Zaváham.
„Ale čo? To už sme sa dostali tak ďaleko, pán Malik?“ poviem hravo, možno som síce chorá, ale štipka starej Finn vo mne ešte stále zostáva.
„Tak som to...“ nestihne dokončiť, lebo ho preruším dýchavičným smiechom.
„Ja viem. Idem sa prezliecť, hádam ma to nezabije.“ V hlave mi síce pulzuje, a bolí ma celé telo, ale nedokážem jednoducho povedať nie takému pohľadu. Navlečiem sa do džínsov, tielka a bieleho teplého svetra navrch, v kuchyni do seba hodím aspirín, potom si pri dverách rozpustím vlasy z copu a okolo krku si omotám šál. So slabým úsmevom postrčím Zayna, ktorý sa opiera o rám, aby som mohla zatvoriť. „Ale naozaj vyzerám hrozne,“ povzdychnem si pri zamykaní, a potom ucítim, ako nám Zayn prepletá prsty.
„Vyzeráš úžasne,“ uistí ma a druhou rukou mi odhrnie vlasy z tváre. Cítim, ako sa mi do líc hrnie krv, preto skloním hlavu a potiahnem ho k výťahu.
Zayn má luxusne vyzerajúce Audi, ktorého model ma absolútne nezaujíma, viem iba, že interiér vonia príjemne, ako jazmín a santalové drievko. Cesta k nemu domov je tichá, z reproduktorov hrá album Jamesa Blunta, a Zayn sa mi natiahne po ruku. Jeho teplá dlaň ostro kontrastuje s mojou ľadovou, a vysiela príjemné teplo do môjho tela. Aspirín pomaly začína zaberať, a moja bolesť hlavy ustupuje, no stále však musím v ruke zvierať balík vreckoviek.
Býva v apartmánovom komplexe, nie príliš ďaleko odo mňa, a stále v samotnom centre Londýna. Byt má priestranný, úplný opak toho môjho, s moderným zariadením, a v obývačke sa dokonca nachádza elektrický krb.
„Posaď sa, ak chceš, alebo poď so mnou. Si hladná?“ spýta sa, a ešte stále pevne zviera moju ruku. Neisto prikývnem a on ma potiahne k nemu. „Neboj sa, bývam sám,“ povie mi upokojujúco, a perami sa mi jemne dotkne čela. Potom zmizne vo dverách do kuchyne, ja ho nasledujem, a opriem sa o jeden z pultov. Sledujem, ako skúsene otvára skrinky, a vyberá z nich prísady, a potom sa otáča ku mne. „Máš rada cestoviny?“ opýta sa so zdvihnutým obočím, a kývne ku sporáku, vedľa ktorého je položený žltý balíček.
„Vieš ich uvariť?“ odpovedám mu s rovnakým výrazom, a on sa iba zaškerí, a pustí sa do varenia. V cudzích priestoroch sa vždy cítim nesvoja, a v tomto veľkom obzvlášť, ale precíznosť, s akou Zayn všetko pripravuje ma istým spôsobom upokojí. Sveter si už vyzliekol, a rukávy košele má vyhrnuté po lakte, sledujem jeho predlaktia, popretkávané žilami. Podvedome zablúdim k obrazu z predchádzajúceho dňa, k svalnatým rukám zvierajúcim motorku, a vzápätí potrasiem hlavou. Nie.
„Čo si ako ticho?“ Otočí sa ku mne, keď už má očividne všetko pripravené, a iba čaká na bublajúce cestoviny v hrnci. Pokrčím plecami, a vyčarím slabý úsmev, nepoviem nič. Vidím, ako si prehrabne prstami tmavé vlasy, čo mu už aj tak odstávajú do všetkých smerov a spraví neistý krok mojím smerom. „Ja nehryziem.“ Vrhne na mňa pohľad spod mihalníc, a pohýbe obočím, čo ma rozosmeje.
„To je škoda, už som si myslela, že budeš upír, čo má úchylku pre mladé dievčatá šíriace vírusy,“ poznamenám pobavene, čo nejako prelomí napätie medzi nami, a Zayn sa razom ocitne pri mne.
„Chcela by si upíra?“ zavrčí, zdvihne si moje predlaktie k perám a vyhrnie mi sveter. Odhalí žiarivé zuby, no namiesto hryzenia mi iba jemne pobozká zápästie, a potom ma postrčí smerom k jedálni. „Tak to si budeš musieť počkať na niekoho iného. Posaď sa.“ V jeho slovách je stále náznak úsmevu, a to núti aj moje kútiky ťahať sa nahor.
Džentlmensky mi odsúva stoličku z dubového dreva, ktorá pri pohybe po nablýskanej dlažbe nevydáva ani najmenší zvuk protestu. Neviem, či toto miesto na mňa pôsobí príjemne, predsa len nové veci vo mne vždy vzbudzujú neisté pocity.
V pomykove sedím za stolom, nad tými cestovinami, ktoré mi pripravil ten záhadný chalan s očami, na ktoré treba zbrojný pas a myslím na to, ako to asi zjem a ako neokrôchane budem pritom znova vyzerať.
„Hej.“ Keď k nemu neisto zdvíham hlavu a pohľad presúvam z taniera na jeho tvár, zisťujem, že ma pozoruje, úškrn na perách je zvodný asi vo väčšej miere, akú by unieslo moje už aj tak dosť rozbúchané srdce. Myslím, že sa pýrim.
„Spravil by si pre mňa niečo?“ Beriem do ruky vidličku a dúfam, že to čo poviem nebude trápne.
„Počúvam?“ Nakloní hlavu na bok, a ja sa snažím neskĺznuť pohľadom po krivke krku a hrude, kde rozopnuté prvé dva gombíky na košeli odhaľujú pokožku.
„Nemôžem jesť, keď sa na mňa niekto takto pozerá,“ vyletí zo mňa.
Zasmeje sa, pričom nechápavo krúti hlavou a nakláňa sa dopredu, zatiaľ čo si ruky zakladá pod bradu.
„Ak mi sľúbiš, že mi neskôr lepšie definuješ slovo takto, rád ťa tu nechám v pokoji sa najesť,“ žmurkne. Opäť sa mi do líc nahrnie farba a myslím, že moje ticho berie ako súhlas. Odchádza a ja hlasno kýcham, zdá sa mi, že niečo schytali aj cestoviny. Dobre, že toto nevidel.

P.S.: Thanks, čučka:*

14 komentárov:

  1. Normálne som mala motýliky v bruchu, ako som to čítala. Je to tak prekrásne a romantické, milujem romantického Zayna. Finn, aj keď je chorá je úplne rozkošná :) A vôbec mi nebude prekážať, že nové časti budú každý tretí /štvrtý deň, rada si počkám. Táto časť je úplne dokonalá :) ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bol zámer, takže som rada, že sa ti to páči:) vďaka:))

      Odstrániť
  2. Tak fajn. Prinútila som sa najskôr prepísať biolu s noskou a tvoju časť si nechala nakoniec ako peknú odmenu za prácu :)
    Neprestávajú ma udivovať tvoje štandardy čo sa týka tejto poviedky. To snáď lepšie byť nemôže!
    Akože, my všetky dobre vieme, že Zayn je NESKUTOČNE wŕŕŕ a v tvojej poviedke dosiahol úplne nový level. Páči sa mi to, pretože pravý gentleman nikdy nepovie chorej slečne, že vyzerá strašne alebo podobne. Júj, on je taký zlatý :) Úplne vidím imidž alá "Christian Grey" :D Neviem prečo, furt mi ho niečo pripomína :) Kedy plánuješ poslať Finn k lekárovi ? :D A ďalšia otázka. Vôňu jazmínu si celkom viem predstaviť ale aká je to vôňa santálového drievka, už ťažko. Popíšeš mi to nejako, prosím ťa ? :) Thanks, sweety :) Love you so much, sis ♥ xxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrá odmena?:) Ale vidíš, možno to bude aj taký druhý, One Directionovský Christian, ibaže bez toho všetkého okolo, len v obleku a s romantikou.:D:)
      Finn k lekárovi... asi neplánujem, vylieči sa sama, veď to je len menšia (no dobre nie až taká menšia:D) nádcha, alebo neviem.
      Tá vôňa sa ani nedá poriadne popísať, je to sladké, korenisté a trochu drevité, sestra mávala také vonné tyčinky, takže preto ma to napadlo:D Ale je to dosť silná vôňa, a asi by sa nepáčila každému:)
      thaaanks, twin, love you too:)xoxoo

      Odstrániť
  3. Héj, nerob mi toto! :D Ja som taká milovníčka Zayna a keď som si toto predstavila... to, že som sa roztápala a umierala, je slabé slovo :) Je to tak úžasné! ♥ Nenormálne sa teším na ďalšiu :3 xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jee, milovníčka Zayna, super, teším sa:)) ďakujem:)♥

      Odstrániť
  4. toto je nenormálne božský príbeh, čím ďalej tým viac sa s ním stotožňujem, no a vlastne aj kýcham s nimi :D ale nie, som rada, že pridávaš časti aj počas školy, a že si na písanie nájdeš čas.... a s týmto príbehom mám ešte radšej Zayna... ja ich už milujem všetkýc čím ďalej, tým viac a neviem, čo si o tom myslieť, lebo hriech je vybrať si z nich iba jedného božského chlapa :D a teraz ešte horší výber, sexy Harold v úzkych čiernych nohaviciach, naťahujúceho sa na najvyšší regál odhalujúci svoje dokonale odhalujúci svoje vypracované telo, alebo ako sedí na motorke a má sexy pohľad...a na druhú stranu, sexy Zayn, za šporákom ako mieša cestoviny v hrnci, alebo ako na niekoho upriamuje svoj podľad popri tom, ako nakláňa svoju stranu do jednej strany :3 prečo mi toto robíš dievča ?!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty si takáá zlatá, ďakujem pekne za komentár:)) No vidíš, koho si vybrať? A ja nad tým musím stále premýšľať, chúďa Finn!:D:))

      Odstrániť
  5. Jééééj, aha čo som našla! :3 Novú časť. ^^
    Zayn je...oh, buď môj manžel, honey. ♥ Taký zlatý a milý a... :333 Až som slová stratila.
    Ale Pán Nebezpečný je proste Pán Nebezpečný. (A je seksi, hej, chápeš.) Takže ho tam potrebujem. A mohlo by to byť tak na striedačku. Raz Zaynie (čo budem že áááááách), a potom on (čo budem že a-a-a-áááách 3:D). Myslím, že sme sa...pochopili.
    Ehm.
    Každopádne, chorá Finn je zlatá Finn, a stavím sa, že nech vyzerá akokoľvek hrozne, na mňa nemá. Bič jedna. -.-"
    Super je to. xx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže zostávaš team Firry? (damn it, neviem vymyslieť normálne meno pre nich, a pre Zayna s ňou už vôbec nie. Poradííš?:P)
      Thaanks, babe:)xo

      Odstrániť
  6. kedy prihodíš ďalšiu časť? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ňaaah :D Finny je úplný ideál dokonalého dievčaťa, nemám na ňu ani ja v stále pretrvávajúcej chorobe :)
    Ale tentoraz si ma prekvapila -_- Až do tejto chvíle som si myslela, že budem do konca poviedky tím Harold a zrazu bum.
    Zayn a cestoviny (!) Zayn s rozopnutou košeľou- hoci len na dva gombíčky :D (!!) Zayn ako džentlmen (!!!!!!)
    Csss, takže to bude súboj džentlmenov proti bad boyom? :D
    Čo keby chodila naraz s oboma? :DD
    Ale no, veď sa nemusím nikam zaradiť, proste budem tím Katie ako zvyčajne :DD Aspoň TY ma nesklameš :P xxx

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, súboj džentlmenov a bad boyov. Geez, nie si nejaká náročná, vraj s oboma...:D (tým sa určite nesnažím niečo zakryť, ehm, ehm)
      A musíte zo mňa prestať týmto spôsobom páčiť informácie, lebo potom vám to všetko prezradím v komentároch!:D Čo potom s tými veľkolepými prekvapeniami??
      Budem sa ťa snažiť nesklamať;)xoo

      Odstrániť