nedeľa 30. decembra 2012

New Year.

Toť len tak krátko, včera sme boli celý deň na svahu vo Valči - všetko ma bolí, ale stálo to za to :)
Ak by som sa príliš nudila, vypýtam papier a pero a skúsim napísať ďalšiu časť, ale asi by pribudla až o týždeň, lebo tento celý som u kamarátky, a piatok, sobota, nedeľa ideme na Donovaly. Stretnem niekoho? :) Keď tak čiernobiele oteplováky, a svietivo žltá, prípadne ružová bunda, maličká som a na snowboarde :D 
Strašne by som ešte chcela poďakovať babám za komentáre, joj, ani neviete ako vás zbožňujem!! ♥♥
Tak želám šťastný nový rok, oslávte to poriadne, neprežeňte s alkoholom (ale čo vám tu mám rozprávať, že?) a vydržte na ďalšiu časť ;)) 

1 komentár:

  1. Kašlať na Donovaly - tak Štrbské pleso? Levoča? Lučivná? aby si bola bližšie? po prípade pribal Maruš a zas vás budem pučiť.. neviem či to dokonca januára/polovice februára vydržím ty moje malé najkrajšie ♥

    - Ajč -

    OdpovedaťOdstrániť