sobota 1. decembra 2012

Let Me Love You 04.

Toto je len moja dobrá vôľa, že vám to sem dávam... už ani pomaly neviem pre koho to píšem... asi sa to neoplatí pre tie tri-štyri baby čo pravidelne komentujú. Tento blog mám už dosť dlho a vážne začínam uvažovať, že ho zruším. Písať ma baví, ale aký to máš zmysel, dávať to sem? To si kľudne môžem písať len tak, sama pre seba.
Neviem, počkám ešte do Vianoc a potom uvidím... 




S povzdychom som si pošúchala unavené oči, ktoré ma neskutočne pálili a pýtali si odpočinok. Nemohla som si dovoliť spať. Od deviatej som sedela za počítačom, snažiac sa dopísať to interview, ktoré som mala na druhý deň odovzdať Mary dokončené, bez najmenšej chybičky. Ale ako som mohla?
Väčšinu času som strávila snívaním s otvorenými očami, zízajúc do steny a premýšľajúc nad dnešným dňom. Mala som pripravené všetko, lenže na našom stretnutí sme sa akosi nedržali konceptu mojich otázok, a namiesto toho rozprávali len tak. O všetkom. On počúval, potom zase rozprával a myšlienky som mala dopletené úplne inými smermi. Celkovo som si zaznačila dve vety, a linajkový papier teraz väčšinou pokrývali nezmyselné čiarky a kvetinky, akési vyjadrenie tých mojich popletených myšlienok. A jedna z tých viet bola, že už dva roky chodí s nejakou tanečníčkou.
Mohla som si vymýšľať, alebo jednoducho povedať, že ten rozhovor nemám. A potom by moja vysnívaná kariéra letela rovnako rýchlo, ako prišla.
Prehrabla som si vlasy a skontrolovala čas dolu na obrazovke. Sedela som nad tým už päť hodín. Neuveriteľné. Najradšej by som sa na to vykašľala a išla spať no nemohla som. A nemala som ani poňatia, čo urobím.
Zo zúfalstva som vzala do ruky telefón, no potom sa zháčila. Sú dve hodiny v noci. Určite už spí, a pochybujem, že by mal teraz náladu na odpovedanie mojich otázok, keď so mnou už strávil pekných pár hodín len kvôli tomu.
Hlupaňa... to máš za to, že sa necháš rozptýliť šarmom nejakého speváčika...

Liam

„Och... ako sa volá?“ spýtala sa potichu, po tom, čo som jej povedal, že som zadaný. V tej chvíli som mal strašnú chuť prezradiť sa a vytresnúť, že to nie je pravda, ale zahryzol som si do jazyka. Odpil som si z čaju a bez toho, aby som zdvihol pohľad od šálky som vydýchol: „Danielle.“
Nastalo ticho. „A... koľko ste už spolu?“
„Budú to dva roky.“ Znovu ten pocit. Payne, všetko pokazíš, nadával som si v duchu...

Neznášal som to. Z duše som nenávidel tú bezmocnosť, že som sa nemohol posunúť ďalej. Cynthia sa mi vážne zapáčila. A napriek tomu som jej to nemohol povedať, pretože sa spýtala tú otázku, ktorej som sa čo najviac snažil vyhýbať.
Tá ľahkosť, s ktorou som sa s ňou rozprával takmer o všetkom bolo to, čo som dlho hľadal. Alebo to, že sme sa videli po druhýkrát a bolo to, akoby sa poznáme celý život. Užíval som si chvíle s ňou, pretože mohli byť prvé aj posledné, čo sme spolu strávili.
Natiahol som sa po mobil, čo ležal na nočnom stolíku a čo najrýchlejšie som vyťukal esemesku, než som si to stihol rozmyslieť.
Ahoj Tia, ja viem, je dosť neskoro ale... spíš?
Roztrasene som vydýchol, mobil si hodil do vrecka pyžamových nohavíc a potme prešiel do kuchynky. Z obývačky sa ozývalo tlmené Zaynovo chrápanie. Zase mi vtrhol do apartmánu s ospravedlňujúcim úsmevom a vedel som, že ide o výhovorku, ktorú tak rád používal. „Vieš, že neznášam, keď s nimi musím po sexe zaspávať.“ Neveril som, že ide len o to, hlavným dôvodom bolo, že jednoducho nemal odvahu ráno sa postaviť pred tie dievčatá, ktoré si v noci doviedol do apartmánu a povedať im, nech odídu; s obľubou im nechával lístočky na vankúši alebo nočnom stolíku. A keďže moje dvere boli presne oproti tým jeho, najčastejšie vletel sem.
Oprel som sa o chladničku a zahľadel sa na hodiny. Myšlienky mi vírili v hlave a už som sa chystal nadávať si, aký som idiot, keď telefón zavibroval.
Nemôžem spať, ale Liam... ty si moja záchrana! :)
Čože? Nechápem ťa.
Ten rozhovor do časopisu. Tak nejako mám z nášho stretnutia zaznačené asi len dve vety a inak ani neviem, čo som sa ťa pýtala :D Tak pomôžeš mi s tým teraz? :)...





11 komentárov:

  1. jééé, úžasné :) veľmi, veľmi, veľmi sa mi to páči :) je to tak krásne :D píšeš úžasne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie nezrus ho...veď tak krásne pises ...:) a ver mi že to určite číta viac ľudí..ale nekomentuju...pises dokonalo a keďže tvoje príbehy milujem tak mi to bude veľmi ľúto...:/ a je to dokonale :) krásne :) joj neskutočne sa teším na ďalšiu časť ;) prosím daj ju čo najskôr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja sice nekomentujem lebo som na to priliš lenivy tvor.. ale čitam stale.. milion krat denne klikam na stranku a pozeram či si nepridala časť lebo pišeš važne super :) takže pokračuj určite! :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bože, len to nie! Vážne neviem, čo budem robiť bez tvojho blogu, je to také moje odreagovanie od tohto hnusného sveta.. :) Priznám sa, nechce sa mi často komentovať, no ak to pomôže a poteším ťa tak, ako ty mňa poviedkou, tak dobre ;) D-O-K-O-N-A-L-O-S-Ť! :))

    Lucia xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nezruuus ja to citam stale no nie stale komentujem :L ake je to uzastne kenecne nejaka fanfic s Liamom !!! ak by si este o nejakej vedela napisala by si mi? :) Dakujem :))x

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Priznávam, nekomentujem. Čítam story len na mobile, väčšinou večer a komentovať sa mi vážne nechce.ale jedno viem , neprestávajú písať túto story, Blog len tak zahodiť nemôžes , sľubujem odteraz sa budem snažiť komentovať viacej ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ale veď sa hneď nehnevaj :D :D dobre, mohli by sme sa premôcť a napísať komentár, keď ty píšeš celé časti, ale napríklad ja si časti čítam iba na mobile a cez mobil mi nejdú písať komentáre, neviem čo sa s tým stalo, predtým to išlo.
    Myslím, že si urobila veľmi dobre, že si začala písať túto poviedku, lebo ani mne sa tá predchádzajúce nepáčila. Bola som v nej úúplne stratená. len tak ďalej ;)
    Harlow

    OdpovedaťOdstrániť
  8. neneneee! je to uzasnee:)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. len prosim ta nic nerus.. ja sem napriklad chodim pravidelne ale nie vzdy sa mi podari napisat komentar.. niekedy na to proste neni cas.. ale citam tvoje poviedky.. a dufam ze v tom budes pokracovat

    OdpovedaťOdstrániť