štvrtok 5. decembra 2013

We need to talk about Kevin.

(Ak by sa niekto pýtal na názov, budem skrútená pod paplónom a spomínať na Kevina.)
Chcete pesničku? Nechcete? Tu bude. 



Najkrajšia.:) Chcem napísať nejakú jednodielovku, lebo mi to proste núka do hlavy, ale neviem, kedy sa k tomu dopracujem.
Mám chuť naťukať dáky článok, ktorý ako poznám tú rozvíjateľnú slovnú zásobu len čo otvorím Blogger, bude krátky. Ale aspoň niečo. Si vravím, že to stíham, odpísať Petti na naše kilometrové e-maily(ktorú strašne milujem, lebo mi napísala jednodielovku, síce nie je dokončená ale je úplne amazing už teraz), a potom sa utekať zbaliť, a potom zistím, že te hodiny zase preskočili bez môjho vedomia, a teraz nestíham. Whoops.
Dlho som nepísala citové výlevy, ani žiadne nebudú, nedeje sa nič zaujímavé v mojom živote, okrem toho že sa začína obdobie kedy sa idem prežierať mandarínkami, hoci som na ne alergická, but who cares? Christmas is coming, bičiz. A ešte čokoládou, lebo je zajtra Mikuláš, a vtedy to je dovolené, vtedy king kalórií zakáže priberanie.
Ale inak som úplne neschopná fungovať keď si každý týždeň pozriem nový diel Supernatural, a oni tam capnú ďalší plot twist, z ktorého mňa vykrúti.
Okej, tak ešte dačo, s Maruš sme sa zhodli, že keď očakávam trošku viac komentárov, akoby zrazu nikto nemal internet.:D Whateva. 
Aspoň sa mi ozvete, že ako sa máte?:) Ako ide život v symbióze s mikulášovskými mandarínkami a arašidmi? Alebo nie? Vzduch? Huh. 
S jediným človekom ktorému môžem rozprávať o mojich čudných obsessions (a slovenčina na to proste nemá dobré slovo, a nikto ma nepresvedčí o opaku!:D), a ktorému to nevadí, aj keď nevie, na čom vlastne som, som sa nevidela extrémne dlho, takže to držím v sebe... fejsbuk proste nie je ono, keď vám puká srdce kvôli fiktívnym charakterom.
Shit, shit, a to som chcela ešte pridať obrázok, nebude.:( A odpíšte mi. Aspoň dvaa komentáre.:( (keď som si to spätne prečítala, myslela som, že tam je že odpusťte mi. Tak aj to.:D Časť bude, ak bude cez víkend internet. byeez)

13 komentárov:

  1. Tejk mi vit júú :( ...aj by som sa mohla tváriť, že mi nebude vadiť ak zmeškám školského mikuláša keby ma vezmeš ;) ešte by som sa mohla tváriť že ma úkrutne mrzí, žr uniknem celohodinovému skúšaniu na nemine ;) a ešte by možno vo Vyšných Hágoch prišiel Mikuláš, lebo tomu našemu asi nešli spoje do týchto končín :/ svet nechce aby som žrala sladkosti :( ale mohol predsa doniesť knižku, nie? hovado jedno :D idem si ešte po mandarinku na spánok spravodlivých (nespala som posledný týždeň viac ako 5h) :(hovorila som ti?
    No dobre, čau ty mrochta, kup aj topane, aj kabelu aj kabat aj nahrdelnik aj naramok aj naušnice aj mariettke mikulaša :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nepochválila si tvojej najlepšie kamoške tie prsia dostatočne.:D Alebo? Veď došou, aj na esemesku ti odpísal, takže nemyslím si, že tento komentár je viac aktuálny.:D Ale o tom spánku si nehovorila. U mňa mandarínky vždy zafungujú!:D:)

      Odstrániť
  2. Katuška ;) Potulujem sa tu po nete, takto v neskorých nočných hodinách :D aj napriek tomu, že už dávno by som mala spať a liečiť sa :( a zrazu vidím, článok ! Jééj, potešilo ma to, pretože posledné dni trávim v posteli s množstvom vreckoviek, ktoré som už dááávno prestala počítať, (ešteže mamka pracuje vo factory, kde sa vyrábajú :D ) nos si už necítim. :( Na Miluláša som už príliš stará, či? Dostala som ponožky, počíta sa to? :D Určite. A možno ma zajtra mamka prekvapí, uvidím. :D Názov článku ma pobavil, tááák veľmi sa teším na jednodielovku alebo aj na novú časť, na všetko, čo pridáš <3 No končím. <3 ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jooj, ty chudiatko choré, prajem skoré uzdravenie a aj toho Mikuláša, veď hádam prišiel.:) Ponožky sú podľa mňa úplne úžasné, tie by som chcela radšej než čokoládu, ale komunikácia s Mikulášom v posledných rokoch hapruje.:D Mňa veru ten názov nepobavil, ale to nie je podstatné.:( :D
      To som rada.:)♥

      Odstrániť
  3. Dnes na vyhodnotení LSLN 2013 hovorili aj o tebe, drahááá...ale naštvem ťa až v pondelok, ak dovolíš...a priložím aj za tú slovenčinu...:-) ...čo ak by si mala nutkanie nepriniesť mi diplomček z Prešova...:-D Tvoja verná kritička : HD...jéééj...veď môj pseudonym je značkou kvality...:-D Alebo nie? :-O

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kvalita v tom najlepšom.:D Diplomček bude, aj knižky, ale na to naštvanie sa neteším.:D :)

      Odstrániť
  4. Ok toto je zvláštny článok, tvárim sa že všetko chápem :DD
    Ale tie mandarínky... Ja ich jem nepretržite all day all night, až sa divím že sa mi koža nezmení na oranžovú šupku a že mi telo nevybuchne od vitamínu C, alebo akú látku tie mrchy guľaté obsahujú :DD
    Treba postaviť skleník niekde v strede našej Narnie, aby sa zišli všetky mandarin lovers :3
    A ja som už sladkosti dostala včera večer, muhehé :D Ako sa vraví (teda nevraví, ale predstierajme, že ááno), zlí dostávajú prví, dobrí nakoniec ^^
    Jediné, čo som chcela, bola nekonečná zásoba orea a žuvačiek- alebo teda podľa našej biologárky ra-ko-vi-no-tvor-nej-gu-my a všetky moje tajné sny dostanem až dnes u babky -__-
    Teda ja som musela byť výnimočne dobrá, lebo ešte aj teraz sa kochám zásobou knižiek J. Greena, ktoré som akosi tiež dostala na Mikuláša o.O
    Soo... ako vidíš, hun, nie si jediná, ktorá trpí chrobou zvanou "strange obsessions" :33
    Prajem plnú zásobu wi-fi na víkend :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej, máme nový klub mandarin lovers.:D Páči sa mi ten názov.:D V tom prípade ja som tiež zlá, Mikuláš dva dni dopredu.:( Ale hlavne že to dostaneš, keep smiling hon.:D:)
      Aaaweh, Johna Greena? To okamžite prečítaj, a zrecenzuj mi, že ako sa ti páčili knižky, pretože ja ich všetky úplne žeriem.:)
      Som rada, že nie som jediná!:D:)

      Odstrániť
  5. Aha mas viac komentárov než si žiadala :D aj ja uz som zúfalá , uz to budu pomaly 4 mesiace co som nevidela svojich kamarátov, spolužiakov a starých rodičov :) dost na hovno co? :) este ze ma naši s moji drahou sestrou a kamarátkou prisli pozriet :) uz odpocitavam dni do odchodu domov :) tieto Vianoce sa chystám stráviť po väčšine s rodinou a užiť si ich naplno :) predsa na koniec je to všetko čo mame :)) už ked si si tu aj ty vyliala srdce tak dúfam ze ti neprekáža moj výlev :) :D pa :€

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Karinočkaaa.:) Neprekáža mi tvoj výlev, som rada, že si mi sem napísala.:)) Aj ty nám straašne chýbaš, a tešíme sa keď dorazíš na Vianoce, a uvidíme sa ja na plese.:)♥♥

      Odstrániť
  6. Och, aj ty pozeráš Supernatural? Milujem tvoj blog, máš úžasné poviedky a ešte keď človek zistí že si v tej istej fandom, no krásička. :3 (prosím nehovor čo sa stalo s Kevinom, ja ani neviem kto je Kevin, som na šiestej sérií a desiatej epizóde taže puoším žiadne spoliers O:) )

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aach, fellow hunter.:) Inak ďakujeem.:) Tak to si v tom najhoršom.:D Ako veci idú dolu kopcom stále, ale teraz sa ti to poriadne rozbehne. Ale žiadne spoilers teda.:D:))

      Odstrániť
    2. začínam sa naozaj báť. hah

      Odstrániť