nedeľa 8. decembra 2013

Spider's Web Of Lies 23.

enjooy♥


P.S.: HD definícii kvality sa neodporúča čítať druhá polovička (alebo nasledujúca časť) pre riziko tečenia vody zo zubov. Len varujem...:D

„Koľko filmov na svete existuje, Li? Rátal ich niekto?“ Fúknem do obláčiku pary, ktorý stúpa z papierového kelímku a zamračím sa, keď nezmizne, pretože mi bráni dovidieť na môjho brata.
Fakt, že so sebou opäť nemám okuliare tomu nepridáva. Nie, že by som ich mohla nosiť, v posledné dni. Veľký rám dotýkajúci sa až mojich lícnych kostí je ľahký ako pierko, no aj tak sa strhnem zakaždým, ako sa pokúsim nasadiť si ich.
Aj tak je to v podstate jedno, až žalostne jedno, ako na takýchto maličkostiach v živote absolútne nezáleží. A koľko je vlastne tých filmov?
Každý ich má rád, pretože nie sú iba americkou kratochvíľou, ale skresľujú život. Niekedy taký, aký by sme si strašne želali a niekedy zase naopak. Otázka je, akým filmom sú naše skutočné životy?
„Neviem, Finny, pravdepodobne sú ich milióny.“
Prudkým pohybom zodvihnem hlavu a šibnem pohľadom po Liamovi a jeho úsmeve, ktorý však nezahŕňa známe jamky, ktoré by som po tomto oslovení čakala. Takmer sa usmejem aj ja. Naivná Finny.
No namiesto toho zo mňa vychádza iba ťažký povzdych, pri ktorom si nechtami zájdem do čerstvo umytých vlasov v zúfalom geste. Pridám aj druhú ruku a pri príjemnom pocite nechtov škrabkajúcich pokožku vlasov privriem oči. Ucítim vôňu nových obliečok, ktoré som si dnes ráno vymenila, keď sa mi podarilo vyhrabať sa z tých starých. Vlastne ma k tomu donútil Liam, len čo si pričuchol a zistil, že na tej posteli boli dlhšie ako je nutné. Okrem toho mal celkom fajn prvý dojem z tej škatule, čo nazývam domovom.
„Čo mám robiť?“ Je to skôr rečnícka otázka môjho žalostného ja vracajúceho sa do skorých tínedžerských rokov, keď som mala pocit, že sa proti mne obrátil celý svet. Aj teraz to tak vyzerá. Okrem Liama.
Na posteli sa posunie bližšie ku mne a nedbajúc o to, že jedna z perín sa pri tom zosúva až na podlahu pokrytú niekoľkotýždňovou vrstvou prachu, sa pokúša rozmasírovať mi krčnú chrbticu. Čelom spočiniem na kolene, ktorého tvrdé kĺby zjemňuje mäkké froté pyžamo, čo mi visí ani nie tak na bokoch, ako pod nimi. Moje kilogramy sa začali záhadne strácať do vzduchoprázdna a nie je to pekné.
Pri príjemných dotykoch zamrnčím a pokrčím palce na nohách.
„Zdvihni mu telefón.“ Aké jednoduché. Ticho sa zasmejem a ten zvuk trhá uši aj mne samej. Potrebovala by som niečo ako učiteľa smiechu, nech zasa viem, ako sa to robí, aby to znelo úprimne alebo aspoň neznelo smutne. Alebo zúfalo. Alebo aby sa to konečne dotklo aj mojich očí. Čokoľvek len nie toto.
„Nie. Neprichádza do úvahy,“ vehementne krútim hlavou, a vymaním sa pritom spod Liamovho dotyku.  
„Prečo nie?“ Pri zmienkach o tom, koho momentálne netreba menovať, ma zakaždým strasie. Akoby sa v mojom tele zjavila trocha energie, ktorá tiež zmizla do vzduchoprázdna. Prevalím sa z predchádzajúcej polohy na pravý bok, aby som mohla zliezť z postele, no pri tom pohybe moja päta zavadí o kelímok s logom sieti kaviarní, ktoré pohltili svet, nedotknutej kávy od Liama a vzápätí so zaťatou sánkou sledujem ako sa tekutina rozpíja na plachte s margarétkami, čo bola prestretá sotva pár hodín. Je to akýsi spúšťač, niečo vo mne klikne, a videnie sa mi rozmaže ešte viac.
„Pre toto. Keď ide oňho, všetko sa rúca,“ hlas sa mi trasie, keď vyslovujem tie slová. Bradou kývnem k neporiadku, ktorý som spôsobila a bosá zmiznem v kúpeľni, kde si ľadovou vodou opláchnem tvár, čo mi príde ako dobrý nápad, pokým nepocítim pichľavé štípanie. Na tej lícnej kosti.
Zovriem okraje umývadla, a snažím sa potlačiť triašku. Otriasam sa až do kosti, bojím sa, že sa o chvíľu rozpadnem na kúsky. Ani neviem čo ma ešte drž pokope. Možno to obľúbené pyžamo, zošuchnuté ešte nižšie. Alebo telefón, čo neprestane vyzváňať.
Liam sa objaví vo dverách a krúti si ho medzi prstami. „Tieto esemesky by ťa možno mohli zaujímať.“
Potrasiem hlavou, preto mi ich nahlas číta. „Máš polhodinu na to, aby si mi zavolala späť. Inak som u teba, a nebudem sa báť rozkopnúť dvere. To je prvá. Nechcem ťa nájsť ako zhnitú mŕtvolu, mám ťa radšej v živej forme. Druhá. Finny, neštvi ma.
Pomaly sa zosuniem na zem a zaborím si tvár do dlaní. „Posledná. O päť minút som tam.
Vzápätí ma Liam chytá pod pazuchy a dvíha hore. „Tak ťa poďme dať do poriadku.“ Ani príliš neprotestujem, a nechám ho, nech ma navlečie do vecí, ktoré nespoznávam a potom mi na tvár jemne vtisne okuliare.
„Musím... zamaskovať,“ hlesnem a ukážem si prstom na líce, no potom sa už zdola ozýva zvonenie a Liam ide otvoriť vchod, zatiaľ čo ja si sadnem na okraj postele. Venuje mi pusu na čelo, a niečo mi povie, na čo zmizne za dverami, a nechá ich za sebou pootvorené.
Sedím s rukami medzi stehnami, akoby to mohlo zastaviť ich klepanie, a v žalúdku sa mi niečo hmýri. Keď sa ozve jemné zaťukanie, a on vstúpi, skoro sa prepadnem dopredu, a musím sa na posteli posunúť vyššie, skoro až k tej škvrne.
„Som rád, že nemusím vykopnúť tie dvere.“ 

Zase sa delíme o prácu s Maruš, ktorá nepotlačila chuť napísať mi SWOL, a cukrík pošlem každému, kto rozozná, čo som písala ja a čo ona.:D Mwahaa. Veľa šťastiaa.;D

7 komentárov:

  1. cha-cha-cha...dobrý pokus ako ma donútiť čítať!!! Ozaj dobrý...Paradoxne sa mi páčila druhá polovica...prvá otázka bola totálne fiasko a chcela som hneď prerolovať k tej zakázanej druhej polke a dobre by som spravila! :-)
    V posteli sa mi zdalo priveľa opisov...stačilo by to úsečnejšie, alebo celé vyhodiť...aj ten začiatok s tou svetovou filmografiou...tak sa mi páčilo len to, ako krásne skresľujú život...skrátka treba tú poviedku zosekať, lebo je to kameň skrývajúci briliant...HD ...cukríky nežeriem...leda ak by boli čokoládové.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie sms-ky sa mi neskutočne páčili :)
    Časť ma bavila celá a myslím, že nie som schopná rozoznať, čo si písala ty a čo písala Maruš.... takže cukrík nebude :/ :D
    Krásna časť :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Awww, starostlivý Liam :)
    Hypotézy sú super, aj mňa často pohlcujú keď si ľahne, do postele a rozmýšľam, či bolo skôr vajce alebo sliepka. Nakoniec z toho výjde, že sliepka som ja -_-
    Presunula so sa k sebe, chyba. Ideme k tebe. SMS-ky plné testosterónu a nadupanej energie sa i páčili. Aspoň, že si ušetrila peniaze za dvere. A predstaviť si Finny s okuliarmi padnutými na nose je skvelý obraz. Taký, ňuni :) Teším sa na ďalšiu, a ešte otázočka. Kto ta prišiel? Nejako to nedokážem identifikovať, pretože agresívny dokážu byť obaja adepti, ale ty vieš, že ja pevne verím v toho jedného ;) Love you :) ♥ xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ok, cukríky mám fakt rada, ale bohužiaľ nie som žiadna intelektuálka, honey :3
    Totiž musím sa priznať, že od Maruš toho nemám nejak extra prečítaného (notes. poznámka. blízka budúcnosť= nebyť lajdák a pozorne si prečítať aj rukopis maruš -.-)
    Takže rada by som si tipla, ale nie som zase až taký idiot- keďže na 99% by bol môj dlho vážený tip presne opačný :D
    Soo... K časti. Za ten koniec ťa fakt zabijem, nie som schopná počkať ani pol dňa na pokračovanie (a to o mne ľudia hovoria, že som trpezlivá :DD).
    Ale je to Harry, však? Nie každého totiž napadne vytvoriť s originálu Finley prezývku Finny, teda Zayn určite nie :3
    A ja chcem Hazzu. Teraz. Okamžite. Po dokonalom filozofickom šoku z predchádzajúcej časti (áno, zdalo sa mi to filozofické :P), mi teraz plánuješ vykrútiť nervy znovu- aj keď neviem či sa to vôbec dá :DD
    Nepoviem ti, že je to úžasné, ako mám vo zvyku :P Nepoviem, nepoviem.
    Waaah potom by som ani nemohla zaspať, je to perfektné.
    Ha, nepovedala som, že je to úžasné :D Za to mi miesto cukríku môžem poslať karamelku s odkazom -otrava roka-, to by sa mi páčilo :33 xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. je to fakt super :3 rýchlo daj dalšiu lebo to už dlhšie nevidržím!!! :D milujem tento príbeh ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Omg ja ťa milujem :) Tá časť je úžasná :)
    A tie sms ? dokonalé teším sa na dalšiu tak šup šup :)
    Zuzka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten tvoj štýl písania milujem čoraz viacej :)

    OdpovedaťOdstrániť