streda 22. mája 2013

Zoznam na Máj.

Časť mám napísanú... aj keď neviem prečo sa snažím. Nepridám. V piatok. Aspoň Zoznam na Máj:)



Kniha:

The Perks Of Being a Wallflower. Ak máte chuť na niečo nenáročné, proste oddychovka, ale zároveň napísaná pútavo. Je vlastne v podobe listov, v ktorých Charlie rozpráva o strednej škole a jeho nových zážitkoch:) Je aj filmovo spracovaná, takže kto máte radšej filmy, neujde vám toho veľa - režíroval ho sám spisovateľ. Pochádza odtiaľ aj ten známy citát: "We accept the love we think we deserve."

Film:

Novodobé spracovanie klasickej rozprávky - Janko a Marienka. Namiesto detí sa stretávame s dospelými, ktorí sú pripravení do boja. Lovia totiž čarodejnice po celom svete. Prečo ich vlastne otec nechal v lese? Nie, žiadna zlá macocha v tom nebola - rozhodne by ste to mali zistiť:)

Album:

K tomuto som sa dopracovala vďaka The Perks Of Being a Wallflower, keďže v trailery je práve jedna ich pesnička:) Podľa wikipédie American indie rock band, podľa mňa proste skupina s dokonalými pesničkami. Chytľavé melódie a skvelé texty. Tento album je taký môj "spisovateľský". Vždy keď niečo píšem, počúvam ho, takže za časti môžete ďakovať Imagine Dragons:)

Song: 

Hearts on Fire - Passenger & Ed Sheeran. Dva dokonalé hlasy sa spojili, to hádam ani nepotrebuje popis:) Passengera ste určite už počuli z rádia, kde sa hrá jeho Let Her Go, ale ja som pyšná na to, že som ho poznala ešte predtým!:D:)

Herec: 

Chris Hemsworth - starší a namakanejší brat Liama Hemswortha. Austrálčan:3 Hral v Snow White & the Huntsman, The Avengers, Thor, aj horore The Cabin in the Woods:)

Citát:

Mal by. Každý. Pretože aj keď toho možno už veľa nezostalo, šťastní by sme mali byť už len z toho, že ráno vstaneme z postele. Že môžeme dýchať ten (hoci znečistený) vzduch. A piť obyčajnú vodu z vodovodu. 
Keep that in mind, my lovely readers:)





5 komentárov:

  1. Kniha, Imagine Dragons, Chris, pesnička. ♥
    Dokonalosti. :33
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A znovu ma opisuješ! že ty stojíš v tom daždi oproti môjmu oknu na garáži a pozeráš mi do notebooku čo robím, že ? :) The Perks Of Being A Wallflower je...proste ááá ! Neviem to vyjadriť a určite by som si chcela prečítať aj knihu :) No a Imagine Dragins, proste srdcovka a tiež ich počúvam, keď píšem :) určite sa zhodneme ešte v nejakých veciach, postupne sa na to teším :) Luv ya xxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéj máme radi rovnaké veci :) Charlieho malé tajomstvá som nečítala ale videla som film, Janko a marienka som videla, Imagine Dragons počúvam každý deň a Chrisa ani nekomentujem :P potešila si ma :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Máš úžasný vkus, vieš to? :3 Všetko sa zhoduje, akurát toho Janka a Marienku si musím pohľadať na internete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. áno, úžasný vkus :) vo všetkom som sa spoznala :) a ten film si určite pozriem :) si úžasná aj tvoje poviedky ... už sa teším na časť :))Barbi

    OdpovedaťOdstrániť