streda 21. augusta 2013

Spider's Web Of Lies.

Pamätáte si ešte na prológ? Názov je teda už oficiálny a mám niečo pre vás.
Nad týmto som sa trápila asi týždeň dokopy, a nie je to žiadna sláva, ale snažila som sa!:D také malé priblíženie novej poviedky pomocou traileru:) soou, enjoy♥


No čo poviete? Pôvodne som si to chcela šetriť, že vás "zápletkou" prekvapím až neskôr, ale takto je to lepšie.
časťou sa objavím niekedy v priebehu týždňa, majte trpezlivosť, musím sa psychicky pripraviť na nové postavy:)

6 komentárov:

  1. Trailer vyzerá perfektne :) Už sa nemôžem dočkať na prvú časť a aj na ostatné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemám slov to je tak dokonale a tak to priblížilo ten príbeh že awww....z toho prológu sme sa veľmi nedozvedeli ale toto je fuuuuu..veľmi dobre plus veľký like pre teba že mi to išlo prehrať v mobile :) :3 :* love ya...a ako sa volá tá posledná pesnička? ja ju tak dlho hladam a neviem názov...so tesim sa Na nový príbeh, much.... <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Imagine dragons- It´s time- posledná pesnička. :)

      Odstrániť
  3. Trailer je super, si šikovná! ;) Neskutočne sa teším na túto poviedku ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. neviem, neviem, ale vážne s aneviem dočkať... :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Už teraz som zvedavá na dej tohto príbehu :) Zápletky neznášam a zároveň zbožňujem, no pri tebe to bude určite to druhé, sooo... good luck in writing ;)

    OdpovedaťOdstrániť