streda 27. marca 2013

Stay.


Forever's never seemed so long as when you're not around
it's like a piece of me is missing.


„Dohodli sme sa, že to zostane takto!“
„To bolo predtým, než som sa do teba zamiloval!“
„Láska neexistuje. Je len túžba a priateľstvo!“
„Ach, preboha, to je taká blbosť!“
„Láska ako z rozprávky neexistuje!“
„Ako tu môžeš len tak sedieť a povedať mi, že to, čo máme medzi sebou je len túžba?! Si tam, keď sa bozkávame, keď spolu spíme!“
„Presne tak!“
„Do pi...“ Frustrovane som sa chytil za hlavu a zatvoril oči. „Toto si nemôžeš vážne myslieť a pritom mať strach z bytia osamote!“ Ešte nikdy som na nejaké dievča takto nekričal. Ale vedel som, že som zamilovaný, pretože každá emócia, ktorú vo mne vyvolávala, bola vyrovnaná s vášňou.
„Prečo by som nemohla mať len priateľa po zvyšok môjho života?“
„Nikto iný to nechce! A ak toto naozaj chceš, aj tak ťa všetci opustia!“
O krok odo mňa odstúpila, ako by ju moje slová fyzicky zranili. Okamžite som ľutoval, čo som povedal, no v jej očiach sa už zaleskli slzy. Vystrel som k nej ruky, ale po jej ďalších slovách som ich znovu spustil k telu.
„Vypadni,“ precedila pomedzi zuby. „Ak ma všetci opustia, prečo jednoducho nezačneš?!“
„S radosťou. Pretože ťa milujem a vždy, doboha, urobím všetko čo mi povieš!“ Otočil som sa a s rukami zaťatými do pästí kráčal ku dverám.
„Choď do riti!“ zakričala, „už nikdy nehovor, že ma miluješ!“
Zastavil som s rukou na kľučke. Podľa toho, ako sa jej zlomil hlas som vedel, že plače. Obzrel som sa cez plece a videl som, že má tvár zakrytú rukami a plecia sa jej trasú. V duchu si nadávajúc do idiotov som k nej prešiel a pritiahol ju k sebe.
„Prepáč, že nemôžem byť to, čo odo mňa žiadaš,“ zašepkala.

Z oboch šálok sa parilo, a my dvaja sme v tichu sedeli za jedálenským stolom, každý na opačnej strane. Pritiahol som si k sebe svoj čaj, stále ju prebodávajúc pohľadom. Boli asi štyri hodiny ráno, a ona ma zobudila s prosbou, či by sme nemohli ísť do kuchyne. Bol som nevyspatý a naštvaný, no potom na mňa pozerala tými veľkými očami a ja som si povzdychol.
„Poď sem.“
Zdvihla sa, na perách jej pohrával náznak úsmevu. Usadil som si ju na kolená a nos pritlačil k jej krku. „Bojíš sa?“ vydýchol som.
„Prečo?“
„Ty si ma vytiahla uprostred noci z postele.“
„Nie, len... nemôžem spať.“
„A preto mám zakázaný spánok aj ja?“
„Pochopil si.“ Preplietla si so mnou prsty, ktoré mala ľadovo studené. Za oknom bolo už svetlejšie, ako pred pol hodinou. Nezažínali sme svetlá, svetlo mesiaca úplne postačilo.
Dýchal som jej známu vôňu a bozkával ju po odhalenom chrbte. „Vieš... mohli sme mať lásku ako z rozprávky.“

„Volané číslo je dočasne nedostup-“ slzy zúfalstva mi zastreli zrak, a konečne som sa ocitol pred budovou, ktorú som hľadal.
„Ako vám môžem pomôcť?“
Strčil som ruku do vrecka a plesol krabičku na pult. „Chcel by som predať tento prsteň.“

Už dlho nebola žiadna jednodielovka :) Čo hovoríte na túto? 

11 komentárov:

  1. Wáááááu :) Absolútne jednoduché ale také...čarovné ? Hej, môžem to tak povedať. Úplne zo života dvoch ľudí a ich problémov. Krásne,tvoje jednodielky ma vždy dostanú :) xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  2. oooooo ... :O dokonalosť! :) také áááá krásne to je :) zbožňujem to ako píšeš:)) teším sa na dalšiu tvoju jednodielovku alebo časť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ČO TI J*BE! :O
    Prepáč za výraz, ale toto je tak k*rva dobré! Čo dobré, dokonalé!
    Ach, uch, musím to vydýchať, a prečítať si to ešte aspoň tristokrát, počkaj.

    Doprdele.
    Nepomohlo.
    Bože, aááááááááh!
    Ako, dopi*i, môžeš do pár riadkov dať toľko emócií a jeden úžasný príbeh? Ak na to niekedy prídeš, tak mi to povedz, lebo ja tomu fakt nerozumiem. Vôbec.
    K*rva, keď už si myslím, že sa v písaní viac prekonať nemôžeš, tak to na ten just urobíš a ja potom takto trpím! :D Argh! ♥
    Bože, končím. Radšej.
    Anjgoqôehzťjw, pointa tohto komentára je, že je to proste úžasné.:3
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Toto je také prekrásne, až sa mi chce plakať! :) Milujem šťastné konce, no tvoje jednodielovky sú také nepredvídateľné a nikdy s istotou nevieš, ako sa skončia...
    Zároveň sa mi páči tvoje písanie v prvej osobe a neznáme postavy, keďže si to môžem prečítať až päťkrát a stále si tam predstaviť iného 1D boya :) A to teraz aj urobím :D
    Proste je to čarovné, honey :*

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty kokos... vau..sila.. pecka.. hmm

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja až plačem :D
    Je to také jednoduché a pritom smutné a dokonalé.... :3
    Zlatko, ty máš proste obrovský talent :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Fajn som sa zasmiala :D :D od prvej vety si ma tam s Kocúrom vystihla :D to naše mamželstvo na divoko, a dve mačky čo sa stále bijú až vizerajú, že sa pária, if you know what i mean (Stella a Quinn;)... no a je to nááááááádherné a úúúúúúúúúúúúžasné ako ty sama! ;)

    Jedna vec však ostáva nezmenená... moja ŠATKA, ...MOJA! :( a ty si ju tam nespomenula, moju múzovú šatku ;(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Panebože, panebože!
    Toto je viac ako dokonalé! Toľko emócii v jednodielovke som ešte nevidela, resp. nečítala.
    Ja chcem pokračovanie, nevadilo by mi, ak by to bolo aj sfilmované. :D
    Okey, asi mi j*blo, ale fakt by som si pozrela film podľa tejto poviedočky :3
    Btw, koho si si predstavovala, keď si písala túto poviedku? Ja som si predstavovala Harolda, ja vážne ani neviem prečo! :D
    Okey, končím s mojimi kecami bez pointy a idem si znova prečítať tú dokonalosť s názvom mojej obľúbenej pesničky :3
    Julie

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Nádherné a smutné zároveň, krásna jednodielovka, neviem prečo ale z "našich chalanov" :D sa mi tam najviac hodil Liam :) ... Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. dokonalé.. ja už neviem, čo mám písať.. bože, veď sa stále opakujem .. :)

    OdpovedaťOdstrániť