streda 6. marca 2013

6.3. 2013

6.3.
Presne pred rokom som sa rozhodla, že si založím blog a toto je presne dvestý príspevok. Stále sa neviem rozhodnúť či to bolo dobré, alebo zlé rozhodnutie, každopádne som za to vďačná :)
Nespoznala by som niekoľko skvelých ľudí a nevedela by som, aké fajn je mať možnosť písať, i keď niekedy nezmyselné články, ale všetko pre vás :)

Tak v prvom rade, vyše 120 000 návštev? To ste kedy stihli? :O Ani sa mi nesnívalo o niečom takom :)

V druhom rade, dopísala som štyri poviedky a dosť veľa jednodieloviek. Ani to neviem kedy som stihla, hoci tri z nich pod tridsať častí, ale veď čo na tom budem naťahovať, však? :)

V treťom rade, toľko sa toho stihlo udiať, a ubehlo to straaašne rýchlo. Zmenila som sa? Môžem povedať že áno. Veď ak ste čítali moje občasný výlevy, možno ste si to aj všimli, možno nevšimli, ale určite vám utkvela v pamäti aspoň jedna črta mojej osobnosti a to lenivosť :)

Vo štvrtom rade, obrovská vďaka VÁM, čitateľom, bez vás by to bolo o ničom :) Ďakujem za vašu trpezlivosť a za to, že sem stále chodíte :) Blogu vďačím za to, že som spoznala úžasné baby - hlavne moju Marušku, Ajč, Di, Vé, Tanyu, Kikuš a aj dievčence ktoré komentujú/komentovali - Evush, Mima, Hannah, Petti B., Denisa J., Domi Gumi, Eli... ďalej podpísané aj nepodpísané anonymky - moja Aďka :-*, Danka, Harlow, N, Džana, Baaš, Sááškáá... ak som niekoho zabudla napíšte, proste patrí vám to jedno super mega gigantické ĎAKUJEM :)

V piatom rade iba že som plánovala dnes zmeniť dizajn, lenže som na to zabudla, takže dakedy inokedy :) Neviem čo bude ďalej s poviedkami, nejaké nápady by boli, ešte uvidím čo a ako:) Nabudúci týždeň ideme na lyžovačku, takže sa ozvem až potom, mám dosť času na rozmýšľanie :)

Ľúúbim vás! xx

5 komentárov:

  1. Gratulujem :)..dúfam že sa ti bude dariť v živote a že aj naďalej budeš písať úžasné poviedky -N

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jáj chcela som napísať, že veľa šťastia a zdravia ale to by bolo od veci. No veľa šťastia ti určite zablahoželám ale aj veľa úspechov a hlavne nápadov. Všetko sú to krásne myšlienky zo srdca, ktoré je radosť čítať. Len tak ďalej, pretože chcem od teba niečo čítať. U mňa sú top jednodielky ! Cez ne som sa tu dostala a proste si úžasná :) xxxxxx

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jéééééj, jééj, jééééj! :3
    Že rok? Že rok?! :O (A jeden deň už, ha! :D )
    Wow!
    To by som nevydržala. O.o
    Gratulujem, bejby. :-*
    Dúfam, že takých poviedok, aké si napísala (a vlastne aj nenapísala, ale o tom ešte nevieš :D ), bude ešte vééééééééľmi veľa, pretože ty na to máš. :)
    A máš a máš a máš!
    A to ja ďakujem tebe. ♥
    Koľkokrát som sa pri čítaní rozosmiala, rozcítila alebo si len povedala: Fuck, to dievča má fakt talent, a ak raz vydá knihu, budem sa chvastať tým, že sme sa spolu hrali s bárbinami! :D :D
    Proste si super, a v tom, čo robíš, bezpodmienečne pokračuj. Lebo ja, nech písanie ďalšej poviedky začne za akýkoľvek dlhý čas, budem čakať. :)
    Love you, my dear.:-*
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Viem že som tu dlhšie nebola, takže tu odo mňa ani nebol žiaden komentár..... Ale prišla som sem a chcem to napraviť! :D Pretože tento blog.... to je niečo skvelé, úžasné, nádherné a jedným slovom DOKONALÉ :) Máš naozaj skvelý talent :3 :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Och, Katie :) Viem, že som sprostá. V každom jednom komentáre som ti písala, že tvoj blog budem pravidelne navštevovať a písať komentár pod každý jeden článok.. A teraz som to úplne pokašľala :/ Je pravda, že som mala strašne málo voľného času- najprv zlomená ruka, potom lyžiarak a školaaa. No pred chvíľou som dočítala posledné písmenká Let Me Love You a som dojatá :) Really! Som na teba straašne pyšná :D A nenormálne ťa prosím aby si napísala ešte jednu poviedku. Jedno s kým, jedno akú dlhú. Len ju napíš a ja si budem šťastne lietať v oblakoch ;) A už záväzne sľubujem, že budem čo najčastejšie komentovať :) Spravíš to pre mňa? *_*

    P.S. Still love you :D Uži si lyžovačku :P

    OdpovedaťOdstrániť