štvrtok 21. februára 2013

Let Me Love You 24.




toto k tomu! :)

Liam naliehal, aby som zostala v jeho byte celý deň, zatiaľ čo on znovu šiel niekam na schôdzku. Nie že by mi to nejako prekážalo, polovicu dňa som prespala, no keď som večer naňho čakala, sama som sa nudila. Prešla som už každý detail jeho bytu, od zapratanej a rozhádzanej skrine až po kuchynskú linku. Cítila som sa však ako votrelec.
Všetko mi bolo cudzie, a bez Liamovej prítomnosti som bola stratená. Preto bola pre mňa úľava, keď sa otvorili vchodové dvere. „Woman! I can hardly express!“ Liam začal spievať a ja som naširoko roztvorila oči. Ani si nepamätám, kedy som mu vravela, že John Lennon bol pre mňa veľký vzor čo sa týka hudby. „My mixed emotions and my thoughtlessness. After all, I’m forever in your debt.“ 
Po špičkách som prešla do predsiene a videla, ako si práve vyzúva topánky. „And woman! I will try to express my inner feeling and thankfulness!“ Zdvihol hlavu a venoval mi jeden z jeho očarujúcich úsmevov. Hmkal si melódiu, ktorá vyhovovala len jemu a ja som sa oprela o zárubňu. „For showing me the meaning of success.“ 
Keď si dal dolu kabát, vyrazil ku mne s otvorenou náručou a zdvihol ma okolo pása hore a zatočil sa so mnou. „Woman! I know you understand the little child inside a man. Please remember my life is in your hands!“ Začal tancovať smerom do obývačky, no než stihol zaspievať ďalší kúsok, narazil kolenom do konferenčného stolíka. „Au! Au!“ vykríkol a ja som sa zamračila.
„Daj ma dolu,“ prikázala som mu, on ma opatrne položil na gauč a potom sa zvalil ku mne. „Bolí to,“ zafňukal.
„Čakaj.“ Vybehla som do kuchyne, kde som v chladničke pohľadala ľad a zabalila ho do utierky. Priložila som ho Liamovi na koleno, a jemu sa pomaly rozjasňovala tvár.
„Mám pre teba darček,“ vyhlásil. Vzápätí mi niečo strčil do ruky a ja som sa postavila, aby som si to pozornejšie prezrela.
„Čo to je?“ spýtala som sa, keď som pár sekúnd lúštila nápis na obale.
„Cesto na medovníky.“ Tváril sa tak nadšene, že som sa chtiac–nechtiac musela usmiať.
„Liam, Vianoce boli asi pred dvomi mesiacmi.“
„A to vadí?“
„Ja neviem. Čo s tým chceš urobiť?“
„Upiecť to predsa!“ Vyskočil z gauča a sykol od bolesti, ale vytrhol mi to z ruky a zamieril do kuchyne.
„Nemám potuchy, ako sa to pripravuje,“ povedala som mu, zatiaľ čo som ho nasledovala.
„Na to prídeme. Sadni si sem,“ ukázal na pult, „a nechaj to na mňa.“ Začal sa zručne pohybovať po miestnosti a pohmkávať si zvyšok pesničky.
„Dospievaj mi to,“ poprosila som ho, a on znovu vyčaroval úsmev.
Neviem, koľko času sme strávili v kuchyni, ale s radosťou som Liama sledovala. Hlavne, keď vytiahol formu v tvare Batmana a začal vykrajovať malé kúsky. Napokon sa medovníky konečne ocitli v rozohriatej trúbe a Liam sa postavil predo mňa.
„Rád pečiem,“ poznamenal a oprel si ruky o moje stehná.
„Vidím. Máš tu múku,“ zasmiala som sa a zotrela mu ju z líca. Natiahla som sa za jeho chrbát a rozviazala mu zásteru s nápisom „Daddy Payne“, potom ju odhodila na zem.
„Čo si dnes robila?“ spýtal sa ma a stiahol mi z vlasov gumičku.
„Spala. A potom ti skúmala byt. Dúfam, že ti to nevadí.“
„Ani v najmenšom.“
„Kedy to bude hotové?“ Pozrela som mu ponad plece do oranžovej rúry, z ktorej sa pomaly začala šíriť lákavá vôňa.
„Asi za pol hodinu, ale chcel som ti ešte niečo povedať.“
„Napríklad, že prečo si mal takú dobrú náladu, keď si prišiel?“
„Presne. Oslavujeme.“
„Oslavujeme? A čo také?“


8 komentárov:

  1. Krásna časť, sú spolu strašne zlatí, teším sa na pokračovanie. Danka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :3 rozkošné... ;) tešim sa ďalej.. ;) Baaš

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jééémine aké zlaté :) Teším sa na ďalšiu ;) xx

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super :) tesim sa na dalsiu :)-N

    OdpovedaťOdstrániť
  5. No čo oslavujú?
    Čo?
    Čo?! :D
    Úžasné ako vždy. :3
    *Aďka*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. och...kedy príde ten deň, keď aspoň raz, jediný raz, napíšeš niečo, po čoho prečítaní nebudem ešte pol hodinu čumieť na stenu a priblbo sa usmievať? Lebo ver mi, ja si na to počkám.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Je to boží :3 Dej další! :D

    OdpovedaťOdstrániť