nedeľa 3. februára 2013

Hello everyone.

Mala by som pre vás menší návrh...




„Dobre vieš, že ťa mám rada nadovšetko. Lenže v tomto nemám žiadnu šancu. Aj tak ti ten chlapec len ublížil, a ver mi, urobil by to znovu.“
„To nie je pravda,“ protestovala som. „Naozaj nemôžeš nič urobiť?“
„Je mi to ľúto. Takto to bude lepšie... navyše, myslím, že s priateľom si starosti robiť nemusíš. Dám ti vedieť neskôr, je tu vyhliadka na ďalší takýto vzťah.“
„JA NECHCEM ĎALŠÍ VZŤAH!“
„Nekrič, porozprávame sa potom, dobre? Choď domov a oddýchni si.“
„Ja nechcem oddychovať!“ Postavila som sa a zúrivo zaťala ruky do pästí.
„Wilhelmina.“ Clara sa postavila tiež, a to úplne pokojne. „Prestaň robiť scény, vravím, že sa porozprávame neskôr. Skončila som.“

Kto uhádne, čo to je? Nemám napísané veľa, ale...
Keby ste mi komentármi dokázali, že chcete odo mňa niečo čítať aj ďalej (lebo ako vidím, s každou časťou sa ich počet zmenšuje), po skončení Let Me Love You by vás čakalo pokračovanie obľúbenejšej poviedky. Čo poviete, súhlasíte? Alebo by ste chceli niečo nové? Lebo momentálne by som mala nápady k tomuto :) Kľudne mi napíšte na mail, alebo do komentáru (ja nehryziem, len kamarátku, keď ma naštve :D), privítam každú myšlienku ;)

7 komentárov:

  1. Never Too Late :) ja by som brala pokračovanie , tá poviedka má niečo do seba od začiatku som ju milovala, no keď skončila stále som si ju čítal odznova :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. yes :)) yes yes yes yes ! samozrejme že áno ! :) milujem ten príbeh .. akurát včera som si ho čitala znova a hovorím si že by to mohlo aj dalej pokračovať! :)) toto je taký DOKONALY návrh! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Never too late. Najlepšia od teba. Super nápad a tak. A keď som čítavala ffky o Jonas brothers :D tak tam autorky písavali pokračovania len taký fukot a mala som to rada, keď sa jednalo o moju obľúbenú poviedku. Nato sa teším! Harlow

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Never too late nejlepsi povidka urcite pokracuuj:)Xxx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. urcite ánooo...aj ked aj let me love you je super no harry je harry :o) takze odpoved je áno áno áno

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fakt sa musíš pýtať?!!! Jasné že chceme Never too late a aj keď Let me love you je tiež perfektná, pridávam sa k názoru, že Harry je proste Harry :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. NTL♥ rozhodnutie je na tebe, Katie, ale dôverujem ti, že sa rozhodneš správne :) teda, ak vlastne existuje nejaké nesprávne rozhodnutie... držím palce, a neboj sa, počet komentárov neozpodpovedá počtu ľudí, ktorý čítajú ♥

    OdpovedaťOdstrániť