štvrtok 15. mája 2014

Until We Bleed 09.

Tak si vravím, že je štvrtok. 
Tak dúfam, že si to aspoň niekto prečíta. Hm.:)

♪♫♪ ♥



Keď sa zvalím na kreslo, ešte stále premýšľam nad významom vety ak sem prídu chalani v extrémne úzkych džínsoch s divnými vlasmi, povedz im, že ťa posielam, že si nová opatrovateľka a že sa majú osprchovať. Vtedy niekedy ma Harry strčil do prázdnej miestnosti so zrkadlami a pohovkami. Na to, že som vlastne pozvaná len kvôli zlej nálade, ktorej vylepšenie ide iba jednou fajkou pred koncertom a potom druhou po skončení show, lebo jemu sa nechce čakať až domov, sa cítim celkom fajn. Trochu rebelsky, keďže v jednej ruke držím zapaľovač a v druhej telefón. Pyromaniacké sklony prichádzajú spolu s fajčením.
Uvažujem, že na môj instagram (obsahujúci fotky nôh – občas patria Harrymu –, postele s provokačnými popismi a troch followerov) zavesím umelecký plameň, ale vtedy dnu vojde bosé stvorenie s potetovanými chodidlami a fialovými vlasmi. Položím si telefón aj zapaľovač na holé brucho a sledujem, ako si zastrčí ruky za traky na nohaviciach a potom zdvihne obočie.
„A ty si?“
„Nie som.“
Zatlačím sa hlbšie do kresla, nohy zdvihnem hore a tvárim sa že nie som. Ona definitívne nie je chlapec v skinny džínsoch, ale čudné vlasy sedia. To je možno úchylka všetkých zákulisných ľudí.
„Ashtonova frajerka?“
„No hej,“ prikývnem, aj keď nemám poňatia kto to je. Ešte stále sa na mňa pozerá, študuje uzlík na tričku tesne nad pupkom aj roztrhané džínsy. Na moje pomery som celkom prezentatívna. Potom vypískne tiché och, ale nič viac nepovie. Možno preto, že sa na ňu zavesí partia chalanov s výkrikmi Loooou a mne klikne, že to budú asi tí, o ktorých mi hovoril Harry.
„Ashton, máš tu frajerku,“ povie Loooou s úškrnom mojím smerom a všetky pohľady padnú na mňa, zatiaľ čo jeden z nich zmätene kokce, že nikoho nemá.
„Ahojte bábätká, máte sa ísť osprchovať.“ Vyzerajú tak na pätnásť.
Harry sa možno práve vtedy rozhodne, že nakoniec vezme tú druhú fajku ešte pred začiatkom koncertu a objaví sa v miestnosti.
„Toto dievča nám sem niekto poslal?“ pýta sa ten s najdivnejšími vlasmi.
„Hej darček, predplatné na celú noc.“ Harry objíme Lou okolo pliec, búrkové mračná ešte stále v jeho očiach a čelo mu krčia vrásky.
„Ja som predsa šťastne zadaná s Ashtonom!“  vyhŕknem, „ale veľmi správne, trojku sme ešte neskúšali a to čo predvádzame už začína byť nuda.“
Harrymu spadne ruka z Louinho pleca a dvomi rýchlymi krokmi sa týči nado mnou. Nadvihnem obočie, v náznaku ako čo urobíš, keď sú to ostatní. Nedostala som predsa žiaden zákaz rozprávať o našom vzťahu otvorene.
Večer Harryho zlá nálada prejde. Čakám, že keď sa zakryje a prevalí na druhý bok, zaspí a ja sa budem musieť vykrádať preč ako vždy. No teraz si len zdepkovane prehrabne vlasy a tichá otázka ma donúti nahlas sa smiať. „A naozaj ťa to nudí?“

...

„Skladá sa niekedy striptérke kompliment?“
„Hej keď chceš fajku ako bonus zdarma,“ poviem po chvíľke premýšľania a Harry vypne motor.
„V tom prípade sa mi páčia tvoje šaty. Aj topánky.“ Hrám sa s bielou látkou na leme letných šiat, čo mi visia z pliec na tenkých ramienkach a pokrútim palcami v obyčajných hnedých gladiátorkách.
„Vďaka hviezdička. Sú od teba.“
Vystúpim, trochu váhajúc, pretože neviem čo očakávať. Ani neviem, prečo som vlastne súhlasila robiť Harrymu spoločnosť na grilovačku fialovovlasej Lou, čo o mne vie, ale predstiera že nie.
„V tom prípade chcem viac ako fajku,“ zaškerí sa, chytí ma okolo pliec a vedie cez bránku.
Keď obídeme bok malého žltého domu s farebnými muškátmi na oknách, ukáže sa nám výhľad na záhradu s detskou hojdačkou a pár ľuďmi, čo sedia na drevených schodoch terasy.
Potom sa Harrymu ako odroda opice zavesí dievča s anjelskými očami a vlasmi a on sa zohne, aby si ju mohol vyhodiť do náručia.
Vyparí sa zo mňa kúsok sebavedomia a len si nervózne prekrížim ruky na hrudi. Potom zbadám známu ryšavú hlavu ako sedí v strede trávniku, tak nechám Harryho nech sa zabáva so svojou vekovou kategóriou a zamierim do outsiderskej skupiny.
Graciózne sa zvalím vedľa Eda na trávu a popritom mu vytrhnem fľašu s pivom z ruky. „Kto si a čo si urobil s Charlie?“ povie, po podrobnom prehliadnutí môjho zovňajšku. „Normálne som zabudol ako vyzeráš prirodzene.“
„Drž hubu a dones mi ešte jedno pivo.“ Ach, tak táto Charlie tu stále je a prejavuje sa najmä pri stretnutí ryšavých idiotov.
Harry sa pozerá mojím smerom a hovorí niečo Lou, preto si ľahnem na chrbát a predstieram, že necítim jeho pohľad. Neviem totiž, nakoľko prijateľné by bolo vystrčenie prostredníka.
Po tretie pivo ma Ed donúti ísť s ním. V podstate by mi malo byť jedno, čo si o mne ľudia myslia, ale v jednoduchých bielych šatách, ktoré ma zakrývajú viac než inokedy, sa cítim zvláštne odhalená.
Harry má v ruke červený plastový pohár, rozopnutú košeľu bez rukávov a ako tam tak naboso stojí vedľa grilu, aj s klobúkom na hlave vyzerá ako bezdomovec lomeno farmár. Je to čudne príťažlivé.
Keď som dosť blízko, za bok si ma pritiahne k sebe a potom sa prihlúplo usmeje. Zdá sa, že už pokročil v počte svojich drinkov.
Prevrátim na neho oči, ale nepoviem mu nič, namiesto toho mu vezmem klobúk a nasadím si ho na hlavu. Jeho príliš dlhé kučery lenivo trčia do všetkých strán a ja si nemôžem pomôcť a prehrabnem mu ich. On si ma ešte silnejšie pritisne k boku a potom mi ponúkne svoj pohár.
Lou ma spozná, možno už len kvôli tomu ako ma Harry viac nechce pustiť a tak sa chvíľu bavím s ňou a s jej mužom Tomom o tetovaniach, pretože si všimli tie moje. Ani neviem, kedy som naposledy viedla normálnu konverzáciu. Asi dávno.
„Chaaaarliee, poď ma húpať,“ ťahá ma Harry od spoločnosti a Lou na mňa len sprisahanecky uškrnie. Rozhodne sa posadí na hojdačku, ktorá pod jeho váhou nebezpečne zavŕzga, ale drží. Postavím sa za neho a opatrne mu štuchnem do chrbta. Vtedy sa rozhodne, že to neviem a že mi to musí ukázať, tak si vymeníme miesta a ja ho nechám, nech ma húpa hore–dolu. Jednou rukou si pridŕžam šaty a potom musím kričať na Harryho, nech už prestane, pretože sa to podo mnou naozaj prelomí.
Prudko zatiahne za reťaze a potom ich otočí tak, aby som mu bola čelom. „Dnes vyzeráš veľmi nevinne. Páči sa mi to.“
Rozmýšľam, či mu venujem jeden z mojich úsmevov, čo sú naozaj, pretože aj mne sa páči to, čím ma dopuje a ani si to neuvedomuje, ale potom zmením názor, pretože všetci čo sa kedysi zjavili s injekčnými striekačkami s nápisom život, ma potom celkom živočíšne obišli, opustenú, s tým čomu sa vraví paralelný vesmír, u nás v pajzli.
Tak sa zase iba uškrniem a keďže chcem byť milá, uľahčím mu život tvrdením, že mne sa zase páčilo čo sme robili včera v noci a potom ešte ráno a v noci predvčerom.
„Pobozkal by som ťa.“ Oh, kopnutia do brucha vedia byť aj príjemné.
„Povedala by som, že môžeš,“ prikývnem s prižmúrenými očami, keď cítim ako sa jeho dlane zovreté okolo retiazok posúvajú nižšie, až sa na okrajoch dotýkajú mojich prstov a on tam je, bez drzých úškľabkov a s jamkou v líci. Pod okom pocítim jeho horúci dych, nos čo sa mi dotýka spánku a vlhký bozk na lícnu kosť. Posunie sa nižšie a opäť mi vydýchne na tvár keď svoje pery priloží k tej smiešnej jamke na mojom nose, do kútiku pier a mne sa zatrepocú riasy, zatvoria oči.
Jeho pery roztvoria moje ústa v rýchlom manévri, jeho dlane sa zosunú a stisk ešte spevnie okolo mojich vlastných, keď mu vyjdem v ústrety. Takto sa bozkávajú civilisti? Keď som mala sedemnásť, jedna ženská mi dala lekciu, muž ti môže ukradnúť čokoľvek, okrem bozku, ktorý chceš a citu, ktorý nesmieš mať.
No aj tak sa večer nájdem na tej hojdačke, usadená na Harryho kolenách, ubozkávaná do bezvedomia, s istotou, že keby sa ma niekto spýtal, čo som robila dnes popoludní, odpovedala by som, že žila.

2 komentáre:

  1. Ja som to prečítala...teda len polku...druhá ma nebavila...prečo spájaš do jedného textu toľko rôznorodých príbehov a scén...?!?!?! Pravidlá internetového písálkovania vravia jednoznačne : kratšie texty. Drž sa toho. Dávaj radšej denne, ale vždy len jeden príbeh...nie takto. .:-D
    PS : prečo to nie je o obyčajných ľuďoch? Vieš ako by tým ten príbeh získal?
    HD...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Neskutočná! Si naozaj človek? A naozaj si toto napísala ty? Naozaj?????
    V to prípade pred Tebou skláňam môj imaginárny klobúk a klaniam sa čo najhlbšie sa dá pretože toto je jednoducho.... ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Ja vážne ani nemám slová a vyjadrenie toho, čo mi prebieha v hlave ♥ Úžasné je veľmi ale veeeeľmi slabé slovo
    Love Xxx

    OdpovedaťOdstrániť